Odpowiedz

wypłata drugiej transzy

Witam wszystkich,

Mam pytanie dotyczące drugiej transzy.

Czy aby rozliczyć pierwszą transzę należy być zgodnym z kosztorysem w 100%?

W związku z podwyżką cen materiałów, oraz dodatkowym wkładem w zabezpieczenie przed szkodami górniczymi [wniosek o zwrot kosztów zabezpieczeń jest aktualnie rozważany przez kopalnię], zabraknie nam około 15 tysięcy do zgodności z kosztorysem.

Czy bank może zgodzić się na wypłatę drugiej transzy czy odmówi?

 

Proszę również o informację czym dokładnie są PODŁOŻA w kosztorysie.

 

Pozdrawiam serdecznie.

Odpowiedz
0 Lajków
marta90
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
19-06-2018
Wiadomość 1 z 4 (6 100 wyświetleń)

Re: wypłata drugiej transzy

Proszę skontaktuj się z naszym specjalistą w oddziale banku. Sprawdzimy tę możliwość. Proszę prześlij nam dokumenty przez Moje ING - zakładka Moje finanse -> Kredyty i pożyczki (wybór kredytu) -> Wnioski -> Potwierdzenie spełnienia warunków umownych. 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Moderator
Moderator icon
425
93
12-04-2017
Wiadomość 2 z 4 (6 055 wyświetleń)

Re: wypłata drugiej transzy

Rozumiem ale to jest możliwe żeby Bank wypłacił czy nie ?
Z powodu tej kopalni
Odpowiedz
0 Lajków
marta90
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
19-06-2018
Wiadomość 3 z 4 (6 052 wyświetleń)

Re: wypłata drugiej transzy

Możemy wypłacić drugą transzę, pod warunkiem, że przynajmniej 75% pierwszej transzy zostanie udokumentowane. Jeśli to nie będzie wystarczające do rozliczenia się z tej transzy, możemy przygotować zamienny kosztorys, według którego będziemy się później rozliczać. W tej sprawie proszę się zgłosić do doradcy hipotecznego w oddziale, a przygotujemy inny kosztorys do akceptacji analityka.
Jeśli chodzi o podłoża, to wystarczą wylewki, ewentualnie ogrzewanie podłogowe (jeśli było planowane). Posadzki i podłogi wykończone są w następnym punkcie kosztorysu.
 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaS
Były moderator
Były moderator icon
408
112
12-10-2015
Wiadomość 4 z 4 (5 969 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy