30-03-2016 16:21
31-03-2016 20:04
01-04-2016 20:05 | Edytowano: 01-04-2016 20:07
@Coteraz @Prykon Standardowo wnioski złożone do 21.03.2016 r. maja zdolność badaną na starych zasadach. Istnieją odstępstwa od tej zasady dla indywidualnych warunków złożonego wniosku.
Proszę o kontakt z jednostką, w której złożony był wniosek, doradca może jednoznacznie potwierdzić w jaki sposób będzie badana zdolność kredytowa.
02-04-2016 23:28
Czy ktoś dokładnie wie czy wnioski zarejestrowane do 21 marca będą rozpatrywane na starych zasadach?
Może to ktoś zweryfikować?
Nawet jeśli jeszcze nie ma wstępnej decyzji ? My wniosek zarejestrowaliśmy 18 marca , natomiast dokumenty złożyliśmy pod
koniec marca. Doradca nam potwierdził , że będą brali pod uwagę nasz wniosek bo został zarejestrowany do 21.
Jeśli się myli to nie mamy zdolności i tym samym nici z budowy domu...
03-04-2016 10:43
04-04-2016 09:35
Wniosek mam zarejestrowany 18 marca bo mi to pokazał doradca od razu . Ale dokumenty wpłynęły pod koniec marca.
Dlatego trochę się boję ,że będą liczyć od czasu odtrzymania dokumentów.
04-04-2016 10:11
04-04-2016 14:28
Na zdolność kredytową ma wpływ więcej czynników, oprócz dochodu w kwocie netto.
Analizujemy zawsze również:
Dla rat malejących wymagamy wyższej zdolności kredytowej, z uwagi na to, że raty początkowe są większe.
04-04-2016 18:47
@MAGDA Zdolność kredytowa będzie uzależniona od preferowanego okresu kredytowania do spłaty.
Maksymalnie na 35 lat i nie dłużej niż do 70 roku życia głównego kredytobiorcy.
Zachęcam do kontaktu telefonicznego i sprawdzimy wstępną zdolność kredytową: 32 357 00 65 (pon. - pt. 8-20, sob. 8-16).
04-04-2016 18:49
@Majama Do momentu podjęcia decyzji kredytowej ostatecznej pośrednik, u którego został złożony wniosek może dostarczyć więcej informacji w tym temacie.
Pośrednik potwierdzi na jakim etapie jest wniosek i w jaki sposób będziemy badać zdolność kredytową.
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024