Odpowiedz

Wykreślenie wpisu z BIK

Dobry wieczór,

 

Chcę w najbliższym czasie starać się o kredyt hipoteczny, lecz blokuje mnie wpis w BIK wynikający z zadłużenia, które było obsługiwane przez komornika i zostało już spłacone ok 4 lat temu.

Pisałem różnego rodzaju pisma do ING z prośbą o wykreślenie owego wpisu lecz nie chcą się zgodzić ponieważ zostały spełnione warunki do przetwarzania moich danych bez mojej zgody.

Powiedzcie mi proszę czy jest jakiś sposób jak mogę uprosić bank żeby usuneli dane z BIKu?

Odpowiedz
0 Lajków
tenteges
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
28-01-2017
Wiadomość 1 z 4 (13 828 wyświetleń)

Re.: Wykreślenie wpisu z BIK

W BIK mogą być przetwarzanie informacje o historii spłaty zobowiązania przez 5 lat od daty zamknięcia rachunku kredytowego. Zgodnie z ustawą sytuacja może mieć miejsce jeśli nastąpiła nieterminowa spłaty pożyczki.
Prośbę o wykreślenie możesz złożyć składając reklamację, każdy taki wniosek rozpatrujemy już indywidualnie.

...
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KamilaC
Były moderator
Były moderator icon
177
70
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (13 772 wyświetleń)

Re.: Wykreślenie wpisu z BIK

Katarzyna Komorowska Dzien dobry bardzo prosze o wykreslenie mnie z rejestru BIK gdyz sprawa ktora tam widnieje jest przedawniona uplynelo 7lat
Odpowiedz
0 Lajków
mala4112
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
17-05-2018
Wiadomość 3 z 4 (9 072 wyświetleń)

Re: Re.: Wykreślenie wpisu z BIK

W tej sprawie, wyślij do nas wiadomość przez Moje ING lub skontaktuj się z naszą infolinią reklamacyjną - (32) 357 00 62. Infolinia, jest czynna od poniedziałku do piątku od 08:00 do 19:00. Przyjmiemy odpowiednie zgłoszenie. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaS
Były moderator
Były moderator icon
408
112
12-10-2015
Wiadomość 4 z 4 (9 024 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: ING nie dba o bezpieczeństwo środków, brak autoryzacji nawet przy przelewach wysokokwotowych

Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania.  Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.

 

 

I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez

...

19-04-2024
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy