19-03-2018 17:17
19-03-2018 18:15
Pomyliłem się, składałem wniosek 24.02, dziś miała być odpowiedź na pewno, nie ma.
20-03-2018 09:32
@Fliper @Konto usunięte Dokładamy wszelkich starań aby wszystkie wnioski kredytowe złożone przez Klientów rozpatrzyć w jak najkrótszym możliwym terminie, czyli 21 dni od otrzymania kompletnej dokumentacji.
Sytuacje, w których rozpatrywanie wniosku się przedłuża często związane są z faktem że załączona dokumentacja jest niekompletna. W takich przypadkach należy odpytać o szczegóły Specjalisty lub Przedstawiciela bankowego, u którego wniosek jest kompletowany.
20-03-2018 09:45
20-03-2018 10:14 | Edytowano: 20-03-2018 10:15
Kontaktowałem się wczoraj z przedstawicielem bankowym i twierdzi, że wniosek jest kompletny i ma ciągle status "analiza dokumentów" jakby czegoś brakowało byłaby już informacja. Podał też mi aktualny czas procesowania jakby kogoś to interesowało:
Rejestracja wniosku: 3-4 dni robocze
Analiza wstępna: 13-15 dni roboczych
Wycena nieruchomości: 7-9 dni roboczych
Decyzja ostateczna: 5-6 dni roboczych
czyli jak się zsumuje maksymalne widełki to 34 dni roboczych, w przełożeniu na dni kalendarzowe to około 46 dni (czyli jakieś do 7 tygodni) tak żeby nie było złudzeń.
20-03-2018 10:17
Tak jak wspomnieliśmy wcześniej, decyzje wydajemy do 21 dni - od otrzymania kompletnej dokumentacji.
Każdy Klient, który ma wątpliwości odnośnie etapu na jakim znajduje się jego wniosek może odpytać o szczegóły swojego Specjalisty lub Przedstawiciela bankowego.
20-03-2018 10:36
20-03-2018 10:49
Ja składałam 01.03 a decyzja w sobotę 17.03
20-03-2018 11:45
20-03-2018 12:24
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024