21-05-2019 08:48
Dzień dobry,
W piątek (17.05) otrzymałem pakiet przelewów z tytułu sprzedaży mieszkania, w tym przelew na spłatę kredytu na konto techniczne, które było wskazane w zaświadczeniu o wysokości kredytu. Byłem w banku, jednak Pani nie była w stanie powiedzieć mi co się dzieje, ponieważ nie widziała rachunku technicznego, ani powiązania go z moim kontem. Kiedy kredyt przestanie być widoczny w Moim ING lub w jaki sposób mogę się upewnić, że w niedługim czasie wszystkie formalności dobiegną końca?
Pozdrawiam
21-05-2019 10:30
Niestety tutaj nie mamy możliwości sprawdzenia tych informacji Proszę, skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 57. Jest czynna w dni robocze od 7:30 do 21:00 i w soboty od 8:00 do 16:00. Jeśli spłacisz kredyt w całości, przestanie on być widoczny w bankowości internetowej.
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024