21-05-2019 08:48
Dzień dobry,
W piątek (17.05) otrzymałem pakiet przelewów z tytułu sprzedaży mieszkania, w tym przelew na spłatę kredytu na konto techniczne, które było wskazane w zaświadczeniu o wysokości kredytu. Byłem w banku, jednak Pani nie była w stanie powiedzieć mi co się dzieje, ponieważ nie widziała rachunku technicznego, ani powiązania go z moim kontem. Kiedy kredyt przestanie być widoczny w Moim ING lub w jaki sposób mogę się upewnić, że w niedługim czasie wszystkie formalności dobiegną końca?
Pozdrawiam
21-05-2019 10:30
Niestety tutaj nie mamy możliwości sprawdzenia tych informacji Proszę, skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 57. Jest czynna w dni robocze od 7:30 do 21:00 i w soboty od 8:00 do 16:00. Jeśli spłacisz kredyt w całości, przestanie on być widoczny w bankowości internetowej.
biorą 2 ostatnie lata + kwartał bieżącego.
Martyna, you are useless.
29-03-2024A i zapomniałem dopisać, jak będziesz w oddziale to koniecznie na miejscu upewnij się czy odblokowali dostęp. Bo ja się musiałem wracać i wszystko zajęło blisko 2 godziny.
29-03-2024Niestety w ING to częsta praktyka, blokują za byle co, ja i moja rodzina mieliśmy blokady m.in za instalacje aplikacji moje ING po raz pierwszy. Najlepsze, że tłumaczyli się tym, że nastąpiła instalac
... 29-03-2024