06-05-2020 21:18
Z mojej wiedzy wynika, że taką wartość (0,05%) mogą wygenerować dwie kwestie:
a) Rezygnacja z ubezpieczenia mieszkania oferowanego przez Bank - mnie Bank zaproponował od razu taką deklarację ubezpieczenia na przyszłość i to wiązało się z obniżką oprocentowania o w/w kwotę. Natomiast dostarczenie własnej polisy z cesją do Banku automatycznie wyłącza ubezpieczenie oferowane przez Bank, jak również wyłącza powyższą korzyść,
b) Włączenie ubezpieczenia "pomostowego" do czasu wpisu do hipoteki - ale to powinieneś mieć od samego początku kredytu, a nie pojawiać się po jakimś okresie,
20-05-2020 16:41
u mnie zmiana wibor6m była 15.05. Wpłata raty kredytu również 15.05, jednak pobrali ratę wg. starego oprocentowania, a dopiera w przyszłym miesiącu mam mniejszą :/. Rozumiem że to normalna praktyka na korzyść banku czy jednak nagięli regulamin (jeśli jakiś istnieje)?
21-05-2020 10:37
Już kilkukrotnie tutaj tłumaczyliśmy . Nie jest to żadna zła wola, a standardowe działanie. Nie patrz na to kiedy płacisz ratę, ale kiedy naliczane były Twoje zobowiązania wobec Banku. Odsetki naliczają się każdego dnia zgodnie z aktualnym oprocentowaniem.
Jeśli zmiana oprocentowania następuje 15.05, to nowym oprocentowaniem objęte są wszystkie Twoje przyszłe zobowiązania, a nie wszystkie nieopłacone dotąd zobowiązania.
07-06-2020 18:46
07-06-2020 18:49
15-12-2020 12:28
malkus, rozumiem że za jakiś czas, gdy będziesz mieć już oprocentowanie wynikające z WIBOR6M równego 0.26% i 2 dni po zaktualizowaniu oprocentowania na kolejne 6 miesięcy nagle zmieni się WIBOR na przykładowo 1%, to też zgodzisz się od razu płacić bankowi więcej. Dobrze myślę?
Tak czytam Wasze komentarze i się zastanawiam. Czekam na wstępną decyzję od 8.04. W PKO dostałem odpowiedź tego samego dnia. Tu nic się we wniosku nie zmieni. Od 17.04 jestem w analizie. Piszecie, że
... 12-05-2024Przykro nam, że taka sytuacja miała miejsce. Nie mamy tutaj podglądu do szczegółów zgłoszenia.
Przekazaliśmy natomiast prośbę o przyspieszenie sprawy do zespołu, który zajmuje się reklamacjami
12-05-2024
dzień dobry, proszę sprawdzić działanie opcji "Parkingi / kup bilet" w aplikacji mobilnej
Próbowałem zaparkować w Katowicach, wszystko szło dobrze do momentu ale na ekranie na którym jest pole "Numer r
... 11-05-2024