Odpowiedz

Rozgoryczenie

Witam serdecznie wszystkich forumowiczów ... oto moja przygoda z bankiem ING i ostrzeżenie dla wszystkich 

Korzystamy z usług Open Finanse ... Podziękowania dla Pani Dominiki ... 

 

w maju 2018 złożyliśmy z mężem wniosek o kredyt hipoteczny. Procedury wszelakie trwały bardzo długo, ale dostaliśmy wstępną decyzję kredytową, później wycena i po 6 tygodniach decyzja ostateczna pozytywna.

Wszystko niby w porządku ale sprzedający mieszkanie nie wytrzymał czasu oczekiwania na nasz kredyt i w dniu decyzji sprzedał mieszkanie komuś innemu ... no cóż można by powiedzieć prawo rynku 

Pytanie czemu tak długo .... ???? 

 

Nie poddaliśmy się i znaleźliśmy dość szybko inne mieszkanie .... nowe dokumenty nowe formalności nowe zaświadczenia i zapewnienia ze skoro już raz dostaliśmy kredyt to drugi raz to tylko formalność i zapewnienie że może uda się szybciej. Oczywiście wycena szybko zrobiona i po tygodniu złożona do banku. Po 6 tygodniach zwodzenia i statutu analizujemy dokumenty,

 

Odpowiedz : nie możemy przyznać Państwu kredytu .... "podobno" ktoś z wyższego szczebla wydał taką decyzję.

Powód: wewnętrzne regulacje Banku 

A teraz pytanie do Banku Ing gdzie mamy iść mieszkać z dzieckiem ... ?? 

powinnam wylać pomyje na ten Bank ale będę mądrzejsza bo wiem że się podniosę i pójdę dalej 

Ale nikomu nie polecę tego Banku, nawet najgorszemu wrogowi. I niech moje opowiadanie da Wam coś do myślenia. 

I do wiadomości Pana z wyższego szczebla ... Dyrektorem i Kierownikiem się bywa a człowiekiem jest się całe życie 

 

Odpowiedz
0 Lajków
rudaada200
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
27-07-2018
Wiadomość 1 z 3 (3 634 wyświetleń)

Re: Rozgoryczenie

Przykro mi że taka sytuacja miała miejsce. Proszę o zgłoszenie tej sytuacji oficjalną ścieżką reklamacyjną:
- przez Moje ING: zakładka wiadomości/Napisz wiadomość (dla posiadaczy tej usługi),
- telefonicznie: 32/ 357 00 62. Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach: 8:00 – 19:00,
- w oddziale.
 Pozwoli to na ponowne sprawdzenie, co się działo z wnioskiem i dlaczego taka decyzja została podjęta.
 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie. .
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
531
120
04-09-2015
Wiadomość 2 z 3 (3 510 wyświetleń)

Re: Rozgoryczenie

Droga Pani ... bardzo dziękuję za tą piękną odpowiedz ale jest nie wystarczająca ... reklamacja została złożona ale cóż powiedziano NIE. Stracone 3 miesiące, mnóstwo nerwów i rozgoryczenia.   Tego nam nikt nie wróci. 

Dziękuję za współpracę, Pozdrawiam 

Odpowiedz
0 Lajków
rudaada200
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
27-07-2018
Wiadomość 3 z 3 (3 475 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witam! Mam dziwny problem z aplikacją Moje ING. Od dzisiaj rana podczas próby włączenia aplikacji, zaczyna się ona szybko odświeżać a przy tym odtwarza się dźwięk jakiegoś powiadomienia i wibracja. (I...

17-04-2024
ubezpieczenie nieruchomości

10 każdego miesiąca ING pobiera mi składkę za ubezpieczenie nieruchomości. 17 kwietnia wypowiedziałem polisę aby zwiększyć wartość nieruchomości i podpisałem nową polisę. Dzień później pobrano mi pono...

17-04-2024
Zeskanuj i zapłać

Witam!

 

Kiedy można się spodziewać wdrożenia bardzo przydatnej funkcji Zeskanuj (QR) i zapłać?

17-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy