Kredyty hipoteczne

Odpowiedz

Ponoć niezła draka w ING, przelewy transzy kredytów hipotecznych wyszły podwójnie.

Odpowiedz
0 Lajków
ArekK
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
54
24
11-04-2017
Wiadomość 1 z 5 (25 713 wyświetleń)

Re.: Ponoć niezła draka w ING, przelewy transzy kredytów hipotecznych wyszły podwójnie.

TL;DR - bank omyłkowo przelał developerowi 2x tę samą kwotę raty za zakup mieszkania.

O ile pierwszy przelew miał pokrycie we wcześniejszym przelewie z kredytu hipotecznego, o tyle kolejny już nie i nie dość, że zajął człowiekowi środki przeznaczone na życie, to jeszcze zablokował konto sporym debetem.

Jakiś komentarz w tej sprawie ING?
Odpowiedz
0 Lajków
ArekK
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
54
24
11-04-2017
Wiadomość 2 z 5 (25 699 wyświetleń)

Re: Re.: Ponoć niezła draka w ING, przelewy transzy kredytów hipotecznych wyszły podwójnie.

ArekK Wiemy o zaistniałej sytuacji. Pracujemy nad jej wyjaśnieniem.  

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1074
215
07-06-2017
Wiadomość 3 z 5 (25 695 wyświetleń)

Re: Re.: Ponoć niezła draka w ING, przelewy transzy kredytów hipotecznych wyszły podwójnie.

Ile czasu rozpatrujecie reklamację? W szczególnie trudnych przypadkach 60 dni?

Wydaje mi się, że nie uspokoicie tym ludzi, którzy zostali bez środków do życia - jakieś rodziny, jakieś dzieci będą dziś głodne.

Smutne, że sami się w to wkopaliśmy - obecnie nie opłaca się trzymać oszczędności w banku - nie ma to żadnego uzasadnienia ekonomicznego - oprocentowanie na kontach oszczędnościowych zjadane jest przez inflację, dodatkowo można zostać pozbawionym wirtualnych pieniędzy wskutek błędu, krachu ekonomicznego (blokady wypłat, vide casus Grecji)
Odpowiedz
0 Lajków
ArekK
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
54
24
11-04-2017
Wiadomość 4 z 5 (25 685 wyświetleń)

Re: Re.: Ponoć niezła draka w ING, przelewy transzy kredytów hipotecznych wyszły podwójnie.

ArekK Każdą reklamacją staramy się wyjaśnić w jak najkrótszym czasie - to jest naszym priorytetem. Zgodnie z prawem mamy obowiązek udzielenia odpowiedzi do 30 dni od daty jej otrzymania. Możemy wydłużyć ten czas do 90 dni, gdy sprawa wymaga kontaktu z inną instytucją, np. organizacją płatniczą czy innym bankiem. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1074
215
07-06-2017
Wiadomość 5 z 5 (25 681 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy