Kredyty hipoteczne

Odpowiedz

Ponoć niezła draka w ING, przelewy transzy kredytów hipotecznych wyszły podwójnie.

Odpowiedz
0 Lajków
ArekK
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
54
24
11-04-2017
Wiadomość 1 z 5 (25 689 wyświetleń)

Re.: Ponoć niezła draka w ING, przelewy transzy kredytów hipotecznych wyszły podwójnie.

TL;DR - bank omyłkowo przelał developerowi 2x tę samą kwotę raty za zakup mieszkania.

O ile pierwszy przelew miał pokrycie we wcześniejszym przelewie z kredytu hipotecznego, o tyle kolejny już nie i nie dość, że zajął człowiekowi środki przeznaczone na życie, to jeszcze zablokował konto sporym debetem.

Jakiś komentarz w tej sprawie ING?
Odpowiedz
0 Lajków
ArekK
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
54
24
11-04-2017
Wiadomość 2 z 5 (25 675 wyświetleń)

Re: Re.: Ponoć niezła draka w ING, przelewy transzy kredytów hipotecznych wyszły podwójnie.

ArekK Wiemy o zaistniałej sytuacji. Pracujemy nad jej wyjaśnieniem.  

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1073
215
07-06-2017
Wiadomość 3 z 5 (25 671 wyświetleń)

Re: Re.: Ponoć niezła draka w ING, przelewy transzy kredytów hipotecznych wyszły podwójnie.

Ile czasu rozpatrujecie reklamację? W szczególnie trudnych przypadkach 60 dni?

Wydaje mi się, że nie uspokoicie tym ludzi, którzy zostali bez środków do życia - jakieś rodziny, jakieś dzieci będą dziś głodne.

Smutne, że sami się w to wkopaliśmy - obecnie nie opłaca się trzymać oszczędności w banku - nie ma to żadnego uzasadnienia ekonomicznego - oprocentowanie na kontach oszczędnościowych zjadane jest przez inflację, dodatkowo można zostać pozbawionym wirtualnych pieniędzy wskutek błędu, krachu ekonomicznego (blokady wypłat, vide casus Grecji)
Odpowiedz
0 Lajków
ArekK
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
54
24
11-04-2017
Wiadomość 4 z 5 (25 661 wyświetleń)

Re: Re.: Ponoć niezła draka w ING, przelewy transzy kredytów hipotecznych wyszły podwójnie.

ArekK Każdą reklamacją staramy się wyjaśnić w jak najkrótszym czasie - to jest naszym priorytetem. Zgodnie z prawem mamy obowiązek udzielenia odpowiedzi do 30 dni od daty jej otrzymania. Możemy wydłużyć ten czas do 90 dni, gdy sprawa wymaga kontaktu z inną instytucją, np. organizacją płatniczą czy innym bankiem. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1073
215
07-06-2017
Wiadomość 5 z 5 (25 657 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

Dodam tylko - ze po takich rozmowach z konsultantami czuje sie jak traktowany jak idiota - prosze o wyjasnienie lub kontakt.

28-03-2024
Re.: Zablokowany dostep

kuriozum mialem dzis to samo - jak sie skonczyla twoja sytuacja?

28-03-2024
zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

Witam - dziś otrzymalem sms o tresci "wykryslismy podejrzane transakcje dlatego tymczasowo zablokowalismy bankowosc internetowa, skontaktuj sie z infolinia". Po kontakcie z infolinia otrzymalem inform

...

28-03-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy