06-03-2018 19:15 – ostatnio edytowany 06-03-2018 19:26 przez ŁukaszW
cześć,
prośba o kontakt
jestem zainteresowany
06-03-2018 19:23
Wysłałam wiadomość prywatną.
06-03-2018 22:24
08-03-2018 16:35
08-03-2018 16:37
08-03-2018 16:41
08-03-2018 16:42
08-03-2018 16:46
09-03-2018 20:22
09-03-2018 20:28
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024