Odpowiedz

Operat z banku

Witam.

Składałem u was wniosek o kredyt, był robiony operat za pośrednictwem waszego banku. Decyzje pozytywną dostałem jednak na obecną chwilę nie dostałem żadnego operatu, a podobno miało coś do mnie przyjść. Można prosić o informację po jakim czasie przychodzi taki operat? Proszę również o informację jaki jest to rodzaj przesyłki, bo niestety mam podejrzenia że list mógł trafić do innej osoby jeżeli to nie był list polecony. Czy w takim operacie mogą być zawarte jakieś dane które osoba nieuprawniona mogłaby wykorzystać do zaciągnięcia jakiegoś kredytu, np pesel czy nr dowodu?)? Niestety ale u nas w okolicy ostatnio dochodzi do pomyłek i listy nie zawsze trafiają do właściwej osoby. Sam ostatnio znalazłem w mojej skrzynce pocztowej listy do całkiem innych osób z całkiem innych odległych osiedli, kto wie czy mój operat nie trafił do kogoś innego. Czy da się sprawdzić czy był już taki dokument wysyłany i ewentualnie czy ktoś go odebrał? Niestety ale PP działa u nas tragiczne, reklamacje nic nie dają, telefonów nikt nie odbiera, a na poczcie bez numeru listu nic nie powiedzą.

Odpowiedz
0 Lajków
DariuszKR
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
02-05-2019
Wiadomość 1 z 2 (1 728 wyświetleń)

Re: Operat z banku

 

Witaj,

w ramach forum nie jesteśmy w stanie sprawdzić tej kwestii Emotikon: Smutny Proszę, skontaktuj się doradcą u którego składałeś wniosek kredytowy. Sprawdzi on, kiedy operat został wysłany i jakim listem. Nasi specjaliści są dostępni pod telefonem +48 32 357 00 57 (dni robocze 7:30-21:00, soboty 8:00-16:00).


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
562
122
19-03-2018
Wiadomość 2 z 2 (1 708 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy