Odpowiedz

Obecny czas oczekiwania

Dobry wieczór, jaki jest obecny czas oczekiwania na rozpatrzenie wniosku o kredyt hipoteczny? od momentu złożenia wnioski do momentu pierwszej decyzji, a potem od momentu pierwszej decyzji do momentu decyzji ostatecznej? 

 

Dziękuję i pozdrawiam,

Dominika 

Odpowiedz
0 Lajków
DomiNav
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
17-05-2017
Wiadomość 1 z 7 (16 101 wyświetleń)

Re.: Obecny czas oczekiwania

My złożyliśmy wniosek 2 maja i jeszcze nie mamy decyzji wstępnej.
Odpowiedz
0 Lajków
TacjanaT
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
7
1
18-05-2017
Wiadomość 2 z 7 (16 065 wyświetleń)

Re.: Obecny czas oczekiwania

My skladalismy 24 kwietnia i przedwczoraj mielismy dec wstepna pozytywna i czekamy na ostateczna. Mielismy swoj operat i ciekawe ile czasu bedziemy czekac
antoninak
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
11
2
10-05-2017
Wiadomość 3 z 7 (16 060 wyświetleń)

Re.: Obecny czas oczekiwania

@DomiNav

Decyzję wstępną podejmujemy w terminie 12 dni roboczych. Cały proces nie powinien trwać dłużej niż 20 dni roboczych.

Na czas rozpatrzenia wniosku może wpłynąć stopień skomplikowania np. prośba analityka o dodatkowe dokumenty.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
MateuszF
Moderator
Moderator icon
537
119
12-04-2017
Wiadomość 4 z 7 (16 033 wyświetleń)

Re.: Obecny czas oczekiwania

bardzo dziekuje!
Odpowiedz
0 Lajków
DomiNav
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
17-05-2017
Wiadomość 5 z 7 (15 908 wyświetleń)

Re.: Obecny czas oczekiwania

My złożyliśmy wniosek 6 kwietnia i nadal nie mamy nawet decyzji wstępnej. W maju musiałam dostarczać kolejne zaświadczenie bo tamto straciło ważność. Ciekawe ile jeszcze będziemy czekać.

Odpowiedz
0 Lajków
Alice77
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
06-04-2017
Wiadomość 6 z 7 (15 639 wyświetleń)

Re.: Obecny czas oczekiwania

@Alice77 Każdy wniosek procesujemy indywidualnie. Aby uzyskać szczegółowe informacje o terminie podjęcia decyzji  proszę skontaktuj się z doradcą, u którego złożyłaś wniosek.


-------------

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
630
119
04-09-2015
Wiadomość 7 z 7 (15 555 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy