Odpowiedz

Karencja- brak odbioru

Witam, mam takie pytanie, otóż byłem dowiadywać się o kredyt hipoteczny na prace budowlane z pozwoleniem na budowę lub zgłoszeniem z projektantem budowlanym, potrzebuje pieniędzy na wykończenie domu ale Pan w banku oznajmił nam że póki nie będzie odbioru budynku musimy płacić karencje czyli same odsetki . Pytanie mam czy nie można jakoś inaczej  tego załatwić? 

Odpowiedz
0 Lajków
Marek1
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
28-01-2018
Wiadomość 1 z 5 (5 236 wyświetleń)

Re.: Karencja- brak odbioru

Mi przy braniu kredytu powiedziano, że jak wypłacimy ostatnią transze to będziemy mogli wnioskować żeby naliczali nam pełne raty.

 

Wybrałbym się do innego doradcy. 

Ariel
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
2
28-01-2018
Wiadomość 2 z 5 (5 179 wyświetleń)

Re: Karencja- brak odbioru

W czasie trwania prac budowlanych rzeczywiście stosujemy karencję w spłacie kapitału. Po uruchomieniu wszystkich transz tego kredytu będziesz mógł bezpłatnie zrezygnować z karencji.

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
143
04-09-2015
Wiadomość 3 z 5 (5 129 wyświetleń)

Re: Karencja- brak odbioru

A dom muszę mieć odebrany, żeby uruchomic wszystkie transze?
Odpowiedz
0 Lajków
Marek1
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
28-01-2018
Wiadomość 4 z 5 (5 079 wyświetleń)

Re: Karencja- brak odbioru

@Marek1 To zależy od warunków Twojej umowy, do której nie mam dostępu przez naszą społeczność. Warunki do uruchomienia transz opisuje załącznik do umowy nr 3. Jeśli chcesz sprawdzić u nas, jakie warunki musisz spełnić, aby uruchomić kolejną transzę, to proszę Cię o kontakt z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 57. Nasi specjaliści są dla Ciebie dostępni w dni robocze 7-21 i w soboty 8-16. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 5 z 5 (5 005 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy