03-09-2018 14:00
Witam, wspólnie z żoną planujemy zakup mieszkania i rozważamy skorzystanie z kredytu hipotecznego od ING. Poszliśmy więc do najbliższego oddziału i poprosiliśmy o ofertę. Miła pani wydrukowała dla nas symulacje i stwierdziła, że więcej nie może dla nas zrobić ponieważ kredytami hipotecznymi zajmuje się inna pracownica, której akurat nie ma i musimy "łapać ją" telefonicznie. Próbowałem się do niej dodzwonić po 3x dziennie przez cały tydzień - niestety, bezskutecznie. Odwiedziłem jeszcze 2 inne oddziały i sytuacja była taka sama - ktoś inny się tym zajmuje i musimy próbować się do niego dodzwonić. W końcu zrezygnowałem i wypełniłem formularz kontaktu na stronie. Czekam już 5 dzień i nikt się ze mną nie kontaktuje... Co mam zrobić żeby w końcu uzyskać jakąkolwiek ofertę? Czy jest gdzieś dostępna lista oddziałów (ok. Gliwic) w których mogę spotkać się z kimś zajmującym się kredytami hipotecznymi?
03-09-2018 14:46
Przykro mi, że taka sytuacja miała miejsce. Staramy się jak najszybciej reagować na prośby klientów o kontakt. Zadzwoń do nas na infolinie hipoteczną 32 357 00 65. Procujemy w dni robocze od 7:30 do 21:00, w soboty od 8:00-16:00. Przepraszam Cię za zaistniałą sytuację.
biorą 2 ostatnie lata + kwartał bieżącego.
Martyna, you are useless.
29-03-2024A i zapomniałem dopisać, jak będziesz w oddziale to koniecznie na miejscu upewnij się czy odblokowali dostęp. Bo ja się musiałem wracać i wszystko zajęło blisko 2 godziny.
29-03-2024Niestety w ING to częsta praktyka, blokują za byle co, ja i moja rodzina mieliśmy blokady m.in za instalacje aplikacji moje ING po raz pierwszy. Najlepsze, że tłumaczyli się tym, że nastąpiła instalac
... 29-03-2024