Kredyty hipoteczne

Odpowiedz

Jak to ING bez mojej zgody sam nadpłacił sobie kredyt...

W ING mam dwa kredyty hipoteczne - A i B. 

 

  1. Dnia 31.05.2019 r. na poczet kredytu B złożyłam dyspozycję cześciowej spłay w wysokości 1 000 zł. 
  2. Dnia 1.06.2019 r. na poczet kredytu A złożyłam dyspozycję częściowej spłaty w wysokości 150 zł.

Jakież było moje zaskoczenie, gdy 3.06.2019 kilkanaście minut po 14.00 zobaczyłam dwa (!) nowe harmonogramy spłat pomniejszone w przypadku kredytu A o 1000 zł (!)  i w przypadku kredytu B również o 1000 zł (!). Pod koniec dnia moje zaskoczenie było jeszcze większe - mianowicie ING samo spłaciło sobie kredyt A w kwocie 1000 zł i jeszcze potrąciło sobie prowizję 2% od wcześniejszej spłaty. Co istotne, odbyła się transakcja, której nie zlecałam. Z kolei te, które zlecałam, nie zostały realizowane. Samowolka? Bałagan? A może już kradzież? Z mojej perspektywy wygląda to naprawdę niebezpiecznie. Nie mam żadnej pewności, że nagle bank nie podczepi mi jakiegoś kredytu konsumpcyjnego czy kardy kredytowej z wykorzystanym limitem...

 

Próby otrzymania jakichkolwiek wyjaśnień kończą się standardową procedurą - wrócimy z odpowiedzią do 12.06.2019 r. 

 

Wielkie brawa! Ignorujecie dyspozycje klientów. Realizujecie operacje finansowe bez jakichkolwiek dyspozycji, a próby wyjaśnienia sytuacji nagradzacie ścieżką zdrowia. 

 

Aha, zapomniałaby, że infolinia podaje numer do Działu Reklamacji, przy czym zapomina wspomnieć, że z zewnątrz do tego działu nie można się dodzwonić. Może chociaż odpowidzią mi Pańtwo tutaj, która odpowiedź jest w tej sytuacji poprawna:

a) samowolka

b) bałagan

c) kradzieć. 

Można zaznaczyć tylko jedną odpowiedź. 

Odpowiedz
0 Lajków
marcinke
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
0
04-06-2019
Wiadomość 1 z 6 (3 276 wyświetleń)

Re: Jak to ING bez mojej zgody sam nadpłacił sobie kredyt...

@marcinke rozumiem, że opisana sytuacja jest niekomfortowa. Z opisu wynika, że zgłosiłaś reklamację. Na tej podstawie sprawdzimy wszystko co zadziało się z opisanymi kredytami. Niestety, do czasu udzielenia odpowiedzi przez analityków, infolinia nie ma możliwości udzielenia Ci informacji. 

Nie jesteśmy wstanie ponaglić analityków, musza przeanalizować wszystkie zdarzenia. Do czasu zakończenia ich pracy nie udzielimy prawidłowej informacji.  

Z działem reklamacji masz możliwość połączenia się pod numerem  +48 32 357 00 62 od poniedziałku do piątku  w godzinach 8.00 do 19.00.

 

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 2 z 6 (3 272 wyświetleń)

Re: Jak to ING bez mojej zgody sam nadpłacił sobie kredyt...

Dziękuję za ładną, okrągłą odpowiedź. Już wiem, gdzie jest moje miejsze. W szarym szeregu na wytycznonej przez Państwa ścieżce zdrowia. Szkoda...

Odpowiedz
0 Lajków
marcinke
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
0
04-06-2019
Wiadomość 3 z 6 (3 268 wyświetleń)

Re: Jak to ING bez mojej zgody sam nadpłacił sobie kredyt...

Drogi Moderatorze, 

 

jestem bardzo ciekawa, jak mi ślicznie odpowiesz tym razem...

 

Szanowny Dział Reklamacji nie stanął na wysokości zadania i w deklarowanym przez siebie terminie nie zdążył zweryfikować, w jaki sposób ukradliście mi pieniądze z konta bez mojej zgody. Deklaruje kolejne terminy. Cóż są one warte, skoro już pierwszego nie dotrzymali? Od razu odpowiem, ich wartość zbliża się do zera.

 

Nie trzymam kciuków za dalsze tuszowanie kradzieży przez Pańtwa.

 

Do usłyszenia z kimkolwiek - mam nadzieję - kto reprezentuje ING...

Odpowiedz
0 Lajków
marcinke
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
0
04-06-2019
Wiadomość 4 z 6 (3 118 wyświetleń)

Re: Jak to ING bez mojej zgody sam nadpłacił sobie kredyt...

Przykro mi, że nie otrzymałaś odpowiedzi na reklamację w terminie. Czy mogłabyś mi podać numer zgłoszenia? 
Przekażę prośbę o zajęcie się Twoją sprawę. To możemy dla Ciebie zrobić. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1073
215
07-06-2017
Wiadomość 5 z 6 (3 115 wyświetleń)

Re: Jak to ING bez mojej zgody sam nadpłacił sobie kredyt...

Dziękuję za propozycję. Niestety już trzy różne osoby proponowały to rozwiązanie i mimo że się zgodziłam, to efektów do dziś nie widzę. Ale zróby to samo po raz czwarty i sprawdźmy, czy rezultaty będą inne...

 

Numer reklamacji to 001192/062019.

Odpowiedz
0 Lajków
marcinke
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
0
04-06-2019
Wiadomość 6 z 6 (3 113 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Nowe konta w ING

A kiedy jakaś sensowna opcja na płacenie kartą w walutach obcych?

28-03-2024
Re: Kupno biletów przez CarPlay - czy to żart

Czyli dobrze rozumiem? W końcu przyznaliście, że Wasz sposób wprowadzenia obsługi CarPlay jest obecnie całkowicie bezużyteczny?

28-03-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy