08-07-2019 08:09 | Edytowano: 08-07-2019 08:11
08-07-2019 21:03
@dabjaro Dziękuję za wiadomość. Klienci otwierają u nas konta również przez skrzynkę w domenie Gmail i nie mają problemów z odebraniem od nas wiadomości wraz z umowami. Nie docierają do nas sygnały żeby takie wiadomości były blokowane przez Gmail'a. Jeśli nie dostałeś od nas takiej wiadomość, to zadzwoń do nas na numer 32 357 00 69 (infolinia jest czynna 24/7). Sprawdzimy to.
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024