08-07-2019 08:09 | Edytowano: 08-07-2019 08:11
08-07-2019 21:03
@dabjaro Dziękuję za wiadomość. Klienci otwierają u nas konta również przez skrzynkę w domenie Gmail i nie mają problemów z odebraniem od nas wiadomości wraz z umowami. Nie docierają do nas sygnały żeby takie wiadomości były blokowane przez Gmail'a. Jeśli nie dostałeś od nas takiej wiadomość, to zadzwoń do nas na numer 32 357 00 69 (infolinia jest czynna 24/7). Sprawdzimy to.
Pełnomocnictwo musi być sporządzone w formie pisemnej z podpisem mocodawcy potwierdzonym przez notariusza albo w formie aktu notarialnego. W przypadku, gdy dokument pełnomocnictwa sporządzony jest za
... 23-04-2024Jeśli doładowujesz konto w PLN, korzystając z karty, to nie pobierzemy prowizji. Jednak w przypadku, gdy robisz przelew w PLN, na konto w banku zagranicznym, pobierzemy 40 zł. Tylko przelewy w euro, d
... 22-04-2024