Kredyty hipoteczne

Odpowiedz

Działalności na liście odrzucanej przez ING

Witam,

21.10  składałem wniosek przez pośrednika i wszystko na ten dzień było w porządku, jeśli chodzi o dokumenty i zdolność.

 

Dzisiaj tj. 14.11 otrzymałem informację, że prowadzona działalność mojej żony jest na liście branż zagrożonych, a więc decyzja negatywna po trzech tygodniach oczekiwania, gdzie na dzień składania wniosku zdolność była, a po trzech tyg. ING  całkowicie odrzuca uzyskiwany dochód ze względu na swoją listę branż zagrożonych, która została w międzyczasie zaktualizowana ??

 

Nr PKD żony 85.59B, konto w ING prywatne i firmowe, gdzie prywatne od 12 lat, a firmowe od ponad roku.

 

Można zmieniać reguły gry w trakcie procesowania wniosku ?

 

Pytanie czy ten rodzaj działalności nie jest akceptowany i czy zmienił się on już po złożeniu przeze mnie wniosku kredytowego ?

 

Odpowiedz
0 Lajków
Valki
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
14-11-2020
Wiadomość 1 z 2 (1 794 wyświetleń)

Re: Działalności na liście odrzucanej przez ING

W procesowaniu wniosku wyłączamy cztery branże wg PKD obejmujące:

  • gastronomię,
  • kulturę/rozrywkę/rekreację,
  • turystykę
  • zakwaterowanie.

Sytuacja w kraju dynamicznie się zmienia i może to mieć wpływ na decyzję kredytową.

Przykro mi, że w Twoim przypadku podjęliśmy ją negatywnie Emotikon: Smutny Szczegółowe informacje w tym temacie może przekazać Ci pośrednik, u którego składałeś wniosek. 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
176
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (1 771 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Tak czytam Wasze komentarze i się zastanawiam. Czekam na wstępną decyzję od 8.04. W PKO dostałem odpowiedź tego samego dnia. Tu nic się we wniosku nie zmieni. Od 17.04 jestem w analizie. Piszecie, że

...

12-05-2024
Re: Re.: Awaria bankomatu, brak reakcji banku od 2 tyg i awaria Wpłatomatu

Przykro nam, że taka sytuacja miała miejsce. Nie mamy tutaj podglądu do szczegółów zgłoszenia. 
Przekazaliśmy natomiast prośbę o przyspieszenie sprawy do zespołu, który zajmuje się reklamacjami

 

12-05-2024
parkingi - nie można wpisać numeru rejestracyjnego

dzień dobry, proszę sprawdzić działanie opcji "Parkingi / kup bilet" w aplikacji mobilnej

Próbowałem zaparkować w Katowicach, wszystko szło dobrze do momentu ale na ekranie na którym jest pole "Numer r

...

11-05-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy