Odpowiedz

Decyzja wstepna - wniosek z operatem

Witam.
10.05.2019 zlozylem wniosek wraz z kompletem dokumentow. Od 13.05.2019 ANALIZUJEMY TWOJE DOKUMENTY. Jaki jest obecnie czas oczekiwania na decyzje wstepna i czy ten czas liczony jest od tego 13 czy od momentu kiedy analityk stwierdzi ze dokumenty faktycznie sa kompletne? Operat szacunkowy dostarczylem razem z wnioskiem. Czy jest on brany pod uwage od poczatku czy na tym etapie czeka sobie z boku na zmiane statusu na WYCENIAMY NIERUCHOMOSC?
Odpowiedz
0 Lajków
bloydwick
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
21-05-2019
Wiadomość 1 z 4 (3 243 wyświetleń)

Re: Decyzja wstepna - wniosek z operatem

Decyzję wstępną obecnie podejmujemy w około 2 tygodnie od skompletowania dokumentów. W tej sytuacji operat szacunkowy bierzemy od razu pod uwagę. 
Czas 2 tygodni liczymy od dnia kiedy zmieni się status wniosku na "Analizujemy Twoje dokumenty".

Życzę pozytywnej decyzji kredytowej Emotikon: Szczęśliwy  

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
176
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (3 227 wyświetleń)

Re: Decyzja wstepna - wniosek z operatem

Okolo 2 tygodnie kalendarzowe? Stan zero domu zrobilem ze swoich jako wklad wlasny a dalej juz kredyt. Nie ukrywam ze dosc mi sie spieszy a ceny materialow z dnia na dzien do gory.
Odpowiedz
0 Lajków
bloydwick
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
21-05-2019
Wiadomość 3 z 4 (3 209 wyświetleń)

Re: Decyzja wstepna - wniosek z operatem

Decyzję kredytową staramy podjąć się jak najszybciej jest to możliwe. Pisząc o 2 tygodniach, miałam na myśli 2 tygodnie kalendarzowe.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
176
04-09-2015
Wiadomość 4 z 4 (3 148 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy