Odpowiedz

Decyzja ostateczna

Witam,
Jutro tj. 06.09.2017 r mija 21 dzień od złożenia wniosku o kredyt hipoteczny, nadal nie otrzymaliśmy żadnej decyzji. Co w sytuacji kiedy bank nie wyda decyzji do 21 dni?
Odpowiedz
0 Lajków
Justynka663
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
05-09-2017
Wiadomość 1 z 5 (5 058 wyświetleń)

Re.: Decyzja ostateczna

W takiej sytuacji najlepiej kontaktować się z doradcą, który prowadzi wniosek. Jeśli decyzja nie zostanie podjęta w ciągu 21 dni najprawdopodobniej oznacza to, że wniosek wymaga uzupełnień. Zgodnie z ustawą mamy 21 dni na decyzję ostateczną od momentu złożenia w pełni kompletnego wniosku

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaS
Były moderator
Były moderator icon
408
112
12-10-2015
Wiadomość 2 z 5 (5 014 wyświetleń)

Re.: Decyzja ostateczna

Do tej pory nikt nas nie poinformował, że są jakiekolwiek braki we wniosku. Doradca również utrzymuje, że nie ma żadnych braków.
Odpowiedz
0 Lajków
Justynka663
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
05-09-2017
Wiadomość 3 z 5 (4 972 wyświetleń)

Re.: Decyzja ostateczna

Ile bank ma na poinformowanie nas o jakichkolwiek brakach?
Odpowiedz
0 Lajków
Justynka663
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
05-09-2017
Wiadomość 4 z 5 (4 970 wyświetleń)

Re.: Decyzja ostateczna

Zgodnie z ustawa o kredytach hipotecznych czas na wydanie decyzji kredytowej to 21 dni od momentu kiedy otrzymamy komplet dokumentów warz z potwierdzaną przez rzeczoznawcę wartością nieruchomości. Nie mamy ustalonego terminu na przekazanie informacji o koniecznych uzupełnieniach do wniosku.



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 5 z 5 (4 915 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy