Kredyty hipoteczne

Odpowiedz

Czy idzie sprawdzić na swoim koncie na jakim etapie jest wniosek?

Witam,

Czy i gdzie na moim koncie jest możliwość sprawdzenia na jakim etapie jest wniosek kredytowy?

Dodam że wniosek był składany przez doradce kredytowego.

Odpowiedz
0 Lajków
Alutka11
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
39
1
09-03-2019
Wiadomość 1 z 9 (30 314 wyświetleń)

Re: Czy idzie sprawdzić na swoim koncie na jakim etapie jest wniosek?

@Alutka11 jeśli mówisz o wniosku o kredyt hipoteczny, to posiadając jego numer, sprawdzisz stan tego wniosku na naszej stronie https://forms.ingbank.pl/INGeWniosekWormsExt/WizardWfB.aspx?path=T3_MI-EndUserWormsExt-CAWK-STR&bank...


***Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
DawidSz
Były moderator
Były moderator icon
225
47
26-11-2018
Wiadomość 2 z 9 (30 312 wyświetleń)

Etap wniosku kredyt hipoteczny

Witam,
Wniosek 720097895715100 złożony 17.01, wg banku dokumenty wpłynęły 24.01.
Czyli do kiedy bank rozpatrzy wniosek
Opcja 1: do 14.02 bo to 21 dni
Opcja 2: do 24.02 bo dopiero 03.02 status zmienił się na podejmujemy decyzję?
Z komentarzy widzę że nie tylko ja nie rozumiem statusów i ich związku z terminami określonymi regulacją EU.
Pytanie numer 2Emotikon: Bardzo szczęśliwyla banku 21 to liczba dni kalendarzowych czy roboczych?
Pytanie numer 3: status podejmujemy decyzję numer 5 dla przeciętnego Kowalskiego oznacza że dokumenty są po analizie (status numer 2). Natomiast z banku dowiedziałem się że dokumenty są analizowane w dalszym ciągu. To jak to jest, kiedy kończy się proces analizy a kiedy zaczyna podejmowania decyzji? Jak to zinterpretować?
Odpowiedz
0 Lajków
Jtom86
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
04-02-2020
Wiadomość 3 z 9 (28 213 wyświetleń)

Re: Etap wniosku kredyt hipoteczny

Witaj,
ostateczną decyzję kredytową podejmujemy do 21 dni kalendarzowych. Ten czas liczymy od złożenia kompletu dokumentów. Opierając się na Twoim przykładzie, jeśli nie poprosimy o żadne dodatkowe dokumenty, decyzję podejmiemy do 14.02.2020 roku. 
Status ,,Podejmujemy decyzję" świadczy o tym, że sprawdzamy dokumenty do decyzji ostatecznej. Na tym etapie również możemy poprosić o uzupełnienie wniosku o dodatkowe dokumenty. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1074
215
07-06-2017
Wiadomość 4 z 9 (28 117 wyświetleń)

Re: Etap wniosku kredyt hipoteczny

Walentynki z ING? Emotikon: Szczęśliwy
Odpowiedz
0 Lajków
Jtom86
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
04-02-2020
Wiadomość 5 z 9 (28 021 wyświetleń)

Re: Etap wniosku kredyt hipoteczny

Widzę, że dostałeś pozytywną decyzję Emotikon: Bardzo szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
broker
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
0
14-02-2020
Wiadomość 6 z 9 (27 650 wyświetleń)

Re: Czy idzie sprawdzić na swoim koncie na jakim etapie jest wniosek?

A s kad wziąść ten nr.wniosku?
Odpowiedz
0 Lajków
Matys
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
20-04-2021
Wiadomość 7 z 9 (18 098 wyświetleń)

Re: Czy idzie sprawdzić na swoim koncie na jakim etapie jest wniosek?

Od pośrednika kredytowego jeżeli wniosek był składany przez pośrednika lub z formularza inf jeżeli samodzielnie w banku

KJoanna
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
6
2
12-04-2021
Wiadomość 8 z 9 (18 038 wyświetleń)

Re: Czy idzie sprawdzić na swoim koncie na jakim etapie jest wniosek?

Na formularzu nie ma żadnego nr.
Odpowiedz
0 Lajków
Matys
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
20-04-2021
Wiadomość 9 z 9 (17 860 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy