05-07-2019 11:20
05-07-2019 12:54
Dopytaj proszę o szczegóły i terminy u specjalisty hipotecznego, u którego składałeś wniosek.
Skontaktuj się proszę bezpośrednio z nim.
05-07-2019 13:26 | Edytowano: 05-07-2019 13:27
11-07-2019 20:41
Przykro mi, że nie uzyskałeś informacji podczas rozmowy ze specjalistą.
Pamiętaj, że czas oczekiwania - 21 dni - liczymy od momentu złożenia kompletu dokumentów.
Jeśli dołączyłeś brakujące dokumenty 1 lipca, to od tego dnia liczymy ten czas.
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024