Kredyty hipoteczne

Odpowiedz

Czas przyznania kredytu, 21 dni, problemy

Dzień dobry,

- 17.06 dnia złożyłem wniosek o kredyt hipoteczny z kompletem dokumentów w oddziale banku (łącznie z operatem)
Od tego czasu
1. 19.06 Państwa rzeczoznawca bez otworzenia operatu stwierdził ze brakuje w nim oceny ryzyka na formatce ing - oczywiście ocena ryzyka znajdowała się w operacie
2. 26.06 musiałem ponownie przesyłać wybrane strony operatu ponieważ byly zle zeskanowane przez pracownika banku
3. 1.07 okazało się ze we wniosku brakowało kilku stron bo się nie załączyły w wersji elektronicznej. Musiałem ponownie dostarczyć dokumenty do oddziału banku.

Czy ze względu na powyższe może się wydłużyć czas oczekiwania na decyzje banku? W poniedziałek mija 21 dni od złożenia wniosku.

Dziękuję,
Pozdrawiam
Odpowiedz
0 Lajków
dabjaro
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
05-07-2019
Wiadomość 1 z 4 (3 609 wyświetleń)

Re: Czas przyznania kredytu, 21 dni, problemy

Dopytaj proszę o szczegóły i terminy u specjalisty hipotecznego, u którego składałeś wniosek.

Skontaktuj się proszę bezpośrednio z nim. 

 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie. .
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
531
120
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (3 595 wyświetleń)

Re: Czas przyznania kredytu, 21 dni, problemy

[ Edytowane ]
Kontaktowałem się ze specjalistą w tej sprawie i nie udało się uzyskać informacji z centrali.
Odpowiedz
0 Lajków
dabjaro
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
05-07-2019
Wiadomość 3 z 4 (3 582 wyświetleń)

Re: Czas przyznania kredytu, 21 dni, problemy

Przykro mi, że nie uzyskałeś informacji podczas rozmowy ze specjalistą.
Pamiętaj, że czas oczekiwania - 21 dni - liczymy od momentu złożenia kompletu dokumentów. 
Jeśli dołączyłeś brakujące dokumenty 1 lipca, to od tego dnia liczymy ten czas. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1074
215
07-06-2017
Wiadomość 4 z 4 (3 241 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy