03-01-2018 15:44
Witam, 14 grudnia złożyłam wniosek o kredyt hipoteczny poprzez doradcę kredytowego, do dziś nie mam żadnej odpowiedzi, doradca twierdzi że trzeba czekać cały czas.. prosząc go o nr wniosku powiedział, że nie może mi go podać do uzyskania decyzji finansowej. Czy mówi prawdę ???? Ponieważ dla mnie jest to po prostu śmieszne..
Pozdrawiam
03-01-2018 17:37
03-01-2018 20:56
@milesiaaa Status wniosku zgodnie z podpowiedzią @Michal_Par możesz sprawdzić kontaktując się z naszą infolinią hipoteczną pod numerem 32 357 00 57 (dni robocze 7-21 i w soboty 8-16). Nie potrzebujesz do tego numeru wniosku, natomiast jeżeli poprosiłaś o niego swojego doradcę kredytowego to powinien on podać Ci ten numer. Ciężko mi powiedzieć dlaczego tego nie zrobił.
04-01-2018 13:05
Dzwoniłam pod podany nr i na infolinii dowiedziałam się że pod moich danych nie ma w bazie co byłoby równoznaczne, że również nie ma mojego wniosku. Doradca natomiast twierdzi, że wniosek został złożony ale nie może podać jego nr, a na pytanie o brak jakichkolwiek moich danych w bazie ING odpowiada, że danych o mnie i o wniosku nie będzie dopóki wniosek nie zacznie być rozpatrywany, że wniosek jest w kolejce do pierwszej weryfikacji. Czy to możliwe ????
04-01-2018 16:06
Potwierdzam, mialem dokladnie taka sama sytuacje. Musisz poczekac na to az twoj wniosek zostanie przydzielony do analizy. Na moim przykladzie wiem ze obecnie jest duzy korek i trzeba sporo czekac na analize wniosku.
04-01-2018 16:28
04-01-2018 16:34
04-01-2018 21:14
milesiaaa Abyśmy mogli dokładnie sprawdzić, co się stało z Twoim wnioskiem, możesz złożyć reklamację. Na podstawie zgłoszenia postaramy się to dla Ciebie wyjaśnić.
Możesz w tym celu skontaktować się z naszą infolinią reklamacyjną pod numerem (32) 357 00 62 lub 800 193 012. Specjaliści są dostępni w dni robocze od 8:00 do 19:00.
Mamy w tym czasie dużo wniosków w analizie. Jeśli Twój doradca kredytowy wysyła dokumenty pocztą, może to wpłynąć na czas analizy.
11-01-2018 08:58
Cześć wszystkim! Poniżej moja historia o oczekiwaniu na decyzję
Złożyliśmy wniosek o kredyt przez pośrednika 14 listopada 2017, 11 grudnia otrzymaliśmy "wstępną informację pozytywną" wraz z prośbą o wycenę nieruchomości, złożyliśmy zewnętrzny operat w ciągu ok. 3 dni i czekaliśmy... Na infolinii dowiadywaliśmy się jedynie, że trwa analiza dokumentów, aż w końcu 8 stycznia otrzymaliśmy decyzję pozytywną, a 10 stycznia już podpisaliśmy umowę kredytową.
Życzę wszystkim dużo cierpliwości!
11-01-2018 10:37
Dokładamy wszelkich starań aby wszystkie wnioski kredytowe złożone przez Klientów rozpatrzyć w jak najkrótszym możliwym terminie. W sytuacji gdy nasza oferta cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem, wniosków o kredyt wpływa więcej co niestety przekłada się na wydłużenie czasu ich obsługi i nie wszystkim Klientom możemy wydać decyzję tak szybko jak byśmy sobie tego życzyli.
Przy próbie założenia celu oszczędnościowego, po potwierdzeniu danych, pojawia się komunikat Błąd wczytywania danych Spróbuj ponownie później. Taka sytuacja ma miejsce od dłuższego czasu, zarówno w ba
... 20-04-2024Sytuacja się zmienia, dlatego odgrzebię temat. Jak to wygląda w kwietniu 2024? Na pewno są tutaj osoby, które korzystają.
Mam konto na Revolucie w złotówkach i doładowuję je:
- z karty ING (podejrzewam
... 20-04-2024Szanowna Pani Magdaleno, to nie jest odpowiedź na moje pytanie - wszystko w odpowiedzi znam ponieważ sprawnie poruszam się po aplikacji oraz opisach kredytów. Pracownicy na infolinii nie wiedzą jak ro
... 20-04-2024