Kredyty hipoteczne

Odpowiedz

Bardzo długi okres oczekiwania na rozpatrzenie wniosku (60 dni)

Oczekuję już około 60 dni na rozpatrzenie wniosku o zwiększenie kredytu hipotecznego (wniosek złożony na początku grudnia). Wniosek został złożony w odziale banku ING Bank Śląski na drukach przygotowanych przez doradcę. Po około 50-ciu dniach  otrzymałem  informację od doradcy, że muszę złożyć wniosek na nowych drukach, bo zmieniły się wzory wniosków. Moje pytanie brmi: Czy w związku z koniecznością złożenia wniosku na "nowych drukach" bank rozpoczyna procedurę od nowa i czy ING Bank ŚLĄSKI ma procedury gwarantujące, że po następnych 50 dniach rozpatrywania wniosku nie będę musiał składać ponownie dokumentów na "nowszch" drukach?

Odpowiedz
0 Lajków
Maxhess1973
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
08-02-2017
Wiadomość 1 z 2 (2 512 wyświetleń)

Re.: Bardzo długi okres oczekiwania na rozpatrzenie wniosku (60 dni)

[ Edytowane ]

Przykro nam, że taka sytuacja miała miejsce. Zmiana druków bankowych związana jest ze zmianą przepisów prawa, dotyczących oceny wartości nieruchomości. W najbliższym czasie nie planujemy dodatkowych zmian.
Przez forum nie możemy sprawdzić Twojego wniosku. Aby poznać szczegółowe informacje prosimy skontaktować się z doradcą w oddziale naszego banku.





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
773
171
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (2 455 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Kredyt hipoteczny staż pracy

Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy

...

19-04-2024
Re.: ING nie dba o bezpieczeństwo środków, brak autoryzacji nawet przy przelewach wysokokwotowych

Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania.  Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.

 

 

I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez

...

19-04-2024
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy