Odpowiedz

OKO Bonus

Witam,

 

Miałbym parę pytań odnośnie OKO Bonus.

 

Posiadam konto Direct w ING. Na Otwartym koncie oszczędnościowym mam 0,00 zł na chwilę obecną.

 

1. Zakładając OKO Bonus na chwilę obecną wyświetla mi się, że mam 0,00 zł na koncie oszczędnościowym, czyli rozumiem, że jest to saldo początkowe i reszta środków które wpłacę od tego momentu będzie już liczona 2,5% przez 4 miesiące, a później 0,7% w skali roku? Do salda początkowego brane jest tylko pod uwagę saldo konta oszczędnościowego czy także inne konta na danym rachunku? Bo na koncie Direct posiadam środki ale przy zakładaniu OKO bonus było napisane, że saldo początkowe wynosi 0,00 zł.

 

2. Czy mogę założyć OKO Bonus już dzisiaj a wpłaty środków dokonać w późniejszym terminie np. za tydzień?

 

3. Czy mogę dokonać wpłaty na OKO Bonus bezpośrednio ze środków z konta Direct? Czy jest to darmowe?

 

4. Przy zakładaniu konta pojawia się informacja, że należy wskazać konto na które przelane zostaną środki po upłynięciu okresu lokaty. Mogę wskazać jedynie Otwarte konto oszczędnościowe. Czy nie moge wskazać swojego rachunku w koncie Direct? Jak wygląda późniejsza procedura? Czy mogę bez problemu wypłacić środki z Otwartego konta oszczędnościowego na zwykłe ING Direct?

Odpowiedz
0 Lajków
JózekH
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
13-03-2019
Wiadomość 1 z 4 (5 442 wyświetleń)

Re.: OKO Bonus

[ Edytowane ]

Witaj Emotikon: Szczęśliwy
Cieszę się, że chcesz skorzystać z naszej oferty. Przesyłam odpowiedzi na Twoje pytania - mam nadzieję, że będą pomocneEmotikon: Szczęśliwy

  1. W obecnej odsłonie promocji bierzemy pod uwagę saldo początkowe z 05.03.2019 r.
    Jeżeli przed założeniem konta wyświetla Ci się informacja, że saldo początkowe wynosi 0 zł - możesz skorzystać z podwyższonego oprocentowania 2,50% w skali roku przez 4 miesiące do kwoty 100 000 zł. Kwota powyżej oprocentowana będzie standardowo 0,70% w skali roku. 
    Po zakończeniu promocji Otwarte Konto Oszczędnościowe Bonus zamykamy, a zgromadzony na nim kapitał + odsetki zaksięgujemy na Twoim Otwartym Koncie Oszczędnościowym. Na nim masz oprocentowanie standardowe - obecnie 0,70% w skali roku.
    Do salda początkowego bierzemy pod uwagę jedynie pieniądze, które były zgromadzone na produktach oszczędnościowych - ich wykaz znajdziesz  w regulaminie, który dostępny jest na naszej stronie internetowej. Nie uwzględnialiśmy pieniędzy z kont rozliczeniowych - Direct, Komfort, Mobi.
  2. Możesz otworzyć konto dzisiaj a dokonać wpłaty po kilku dniach. Pamiętaj jednak, że promocja trwa 4 miesiące. Jeżeli planujesz wpłacić gotówkę później - otwórz wtedy konto. Masz na to czas do 08.05.2019 r. Emotikon: Szczęśliwy 
  3. Tak, możesz zlecić przelew bezpośrednio ze swojego konta Direct. Wszystkie przelewy własne, które zlecasz przez Moje ING między swoimi prywatnymi kontami są bezpłatne Emotikon: Szczęśliwy
  4. Nie możesz wskazać konta rozliczeniowego (Direct) - zawsze podstawia się konto oszczędnościowe. W trakcie trwania promocji, w dowolnym momencie możesz dopłacać/wypłacać pieniądze. Po zakończeniu promocji - pieniądze przelejemy na standardowe konto oszczędnościowe. Z niego możesz zlecić przelew własny na konto Direct. Informacja odnośnie kosztów takich przelewów - patrz punkt 3 Emotikon: Mrugający

Zachęcam Cię serdecznie do skorzystania z naszej promocji Emotikon: Szczęśliwy

 

 

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 2 z 4 (5 392 wyświetleń)

Re.: OKO Bonus

Ślicznie dziękuję za odpowiedzi. Wszelkie wątpliwości zostały rozwiane Emotikon: Szczęśliwy Chyba skorzystam z tej promocji. Pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
JózekH
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
13-03-2019
Wiadomość 3 z 4 (5 381 wyświetleń)

Re.: OKO Bonus

[ Edytowane ]

Tak, jak wspomniałam - zachęcam!
Na pewno przyniesie Ci wiele korzyści Emotikon: Szczęśliwy

 

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 4 z 4 (5 376 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy