Konta oszczędnościowe

Odpowiedz

Historia transakcji zlikwidowanego OKO Bonus

Dzień dobry,

 

czy mogę w jakiś sposób w bankowości online wygenerować wyciąg obejmujący także transakcje na koncie oszczędnościowym Bonus, które po wygaśnięciu zostało automatycznie zamknięte? Nie widzę nigdzie takiej opcji, wygląda na to, że po zamknięciu tego konta utraciłem też dostęp do historii rachunku.

Odpowiedz
0 Lajków
somv
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
10
3
25-11-2015
Wiadomość 1 z 2 (4 133 wyświetleń)

Re.: Historia transakcji zlikwidowanego OKO Bonus

[ Edytowane ]

Możesz zamówić zaświadczenie do zamkniętego konta.
Zrobisz to w sekcji:

  • Usługi i narzędzia/Zaświadczenia/Konto zamknięte.

Będziesz mógł wybrać numer konta, dla którego chcesz je otrzymać.
Gdy to zrobisz - pojawią się dodatkowe opcje. Zaznaczasz, jakie informacje ma zawierać Twój dokument.
Przed zamówieniem pojawi się informacja o tym, jaka opłata zostanie pobrana.
Zaświadczenie przygotujemy do 5 dni roboczych i prześlemy do zakładki Wiadomości w Moim ING 😊
Pamiętaj, że w przypadku pytań możesz porozmawiać z nami online na czacie w bankowości internetowej.
Tam również możesz zamówić takie zaświadczenie 😉 

 

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 2 z 2 (4 007 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Koszt przelewu z ING na konto karty REVOULT

Jeśli doładowujesz konto w PLN, korzystając z karty, to nie pobierzemy prowizji. Jednak w przypadku, gdy robisz przelew w PLN, na konto w banku zagranicznym, pobierzemy 40 zł. Tylko przelewy w euro, d

...

22-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

My pierwsze zaświadczenia mieliśmy z lutego i jak tylko wiedzieliśmy, że nie zmieścimy się w 2 miesiącach, wzięliśmy nowe. Wydaje mi się, że osoby które składają wniosek bezpośrednio do banku szybciej...

22-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Mam nawet screeny i maile do naszego doradcy, bo wysyłam mu statusy jak tylko coś się zmieni. Więc niestety status „mamy już wszystko” może zmienić się na „czekamy na brakujące dokumenty”… I tak never...

22-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy