23-07-2019 00:12
Bank wypowiada konta jeśli nie ma ruchów pieniężnych na tym koncie przez dłuższy czas
W jaki sposób klienci są o tym informowani i czy można anulować wypowiedzenie konta?
23-07-2019 23:24
Gdy decydujemy się na takie rozwiązanie - wysyłamy klientom listownie informację o tym.
W korespondencji przekazujemy szczegóły naszej decyzji, jak również informację o możliwości dalszego korzystania z konta 😊
biorą 2 ostatnie lata + kwartał bieżącego.
Martyna, you are useless.
29-03-2024A i zapomniałem dopisać, jak będziesz w oddziale to koniecznie na miejscu upewnij się czy odblokowali dostęp. Bo ja się musiałem wracać i wszystko zajęło blisko 2 godziny.
29-03-2024Niestety w ING to częsta praktyka, blokują za byle co, ja i moja rodzina mieliśmy blokady m.in za instalacje aplikacji moje ING po raz pierwszy. Najlepsze, że tłumaczyli się tym, że nastąpiła instalac
... 29-03-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
22 | |
10 | |
8 | |
7 | |
6 |