09-05-2019 23:00
Witam, czy "serwis sms" który wysyła powiadomienia o transakcjach można aktywować w oddziale bankowym wyłącznie na numer przypisany do konta (tj. zakładka kontaktowa w bankowości internetowej) czy można go aktywować na dowolny numer?
13-05-2019 17:17
@bartek01 obecnie wspomnianą przez Ciebie usługę będziemy wyłączać. Proponuję Ci zapoznanie się z alternatywnym rozwiązaniem powiadomieniami PUSH
https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa/aplikacja-mobilna#najwazniejsze_funkcje=3
15-05-2019 08:48
15-05-2019 17:34
Po 4 sierpnia nie włączysz już tej usługi, a serwis sms wyłączymy całkowicie w połowie września.
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024Witaj,
w najbliższym czasie nie planujemy wdrażać kodów QR. Przekazałam Twoją sugestię do właściwego zespołu.
Udostępniliśmy jednak opcję "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", która pozwoli Ci szyb
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
21 | |
10 | |
8 | |
7 | |
6 |