Odpowiedz

Mój 14 letni syn zapytał czy możemy założyć mu konto i żeby na nim miał swoje kieszonkowe,zamiast pieniędzy żeby miał kartę.Czy jest możliwość założenia takiego konta dla nastolatka???

Odpowiedz
0 Lajków
grzelakpatrycja
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
0
08-04-2018
Wiadomość 1 z 4 (4 715 wyświetleń)

Re: konto

Konto z kartą możemy zaproponować nastolatkowi który skończył 13 lat Emotikon: Szczęśliwy Rodzic może założyć konto dziecku w swojej bankowości internetowej (zakładka Oferta ING/Konta osobiste/ Konto Mobi dla dziecka 13-18) lub osobiście w oddziale. Dokumenty jakie będą potrzebne to: dowód osobisty rodzica, dokument tożsamości dziecka (dowód osobisty, paszport, legitymacja) i dokument potwierdzający pokrewieństwo między Wami np. akt urodzenia, dowód osobisty dziecka.

 

Więcej informacji na temat konta dla dziecka znajdziesz na naszej stronie internetowej.


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
562
122
19-03-2018
Wiadomość 2 z 4 (4 675 wyświetleń)

Re: konto

14 sierpnia byłam z synem w banku ING dokładnie w Łodzi na Piotrkowskiej 114.Tam dowiedziałam się że mogę założyć konto dla 14-latka,ale bez karty a wypłata środków tylko w oddziałach banku.No trochę kiepsko dlatego że mój syn nie chce nosić pieniędzy tylko chciał kartę.Poszliśmy oczywiście do innego banku i tam bez problemu nam takie konto założono Z KARTĄ.

Odpowiedz
0 Lajków
grzelakpatrycja
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
0
08-04-2018
Wiadomość 3 z 4 (4 460 wyświetleń)

Re: konto

Niestety specjalista przekazał Ci błędne informacje Emotikon: Smutny Przepraszam Cię za to. Tak jak pisała wcześniej Karolina konto dla dziecka z kartą możesz otworzyć już od 13 roku życia dziecka. Pieniądze na konto dziecka możesz bez problemu wpłacić zarówno przelewem, jak również bezpośrednio w oddziale banku z obsługą kasową. Zwrócę na to uwagę oddziałowi banku, ponieważ wprowadzili Cię w błąd. Mam nadzieję, że mimo wszystko skorzystacie z naszych usług. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 4 z 4 (4 411 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy