Odpowiedz

błedy techniczne

witam,

 

 

w dniu 15 marca na moje konto wpłyneły pieniądze , myślałem , że tak jak zwykle będa to pieniądze za stypendium ze szkoły. Otrzymane pieniądze przelałam na inny rachunek bankowy w którym mam konto.. Zapłaciłem za szkołe , po czym na drugi dzień na moim koncie DIRECT okazało się, iż mam debet na koncie w wysokości przelanych pieniędzy. Bank stwierdził , że to problemy techniczne z kontem i przeprasza za całą sytuację. Wobec powyższego co powinieniem zrobić ? Zużyłem już rzelane pieniądze i nie jestem wzbogacony a bank domaga się zwrotu koszót z ich winy ( błąd w przelewie ) pragnę zaznaczyć , iż jest to konto indywidualne , więc bank nie może robić przelewów nieautoryzowanych na nim bez mojej wiedzy ??  proszę o pomoc

Odpowiedz
0 Lajków
gwiazda
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
06-04-2016
Wiadomość 1 z 2 (3 465 wyświetleń)

Re.: błedy techniczne

Chciałabym pomóc, natomiast poprzez forum nie mam jak tego sprawdzić.


Zadzwoń do nas w celu przeanalizowania tej sytuacji - 32 357 00 69, lub złóż reklamację. Na podstawie reklamacji prześledzimy to i przekażemy informację zwrotną.

Reklamację możesz złożyć na trzy sposoby:

- w systemie ING BankOnLine,

- telefonicznie pod numerem 32 357 00 62 (pon. – pt. 8-19),

- w oddziale banku.



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (3 437 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

Dodam tylko - ze po takich rozmowach z konsultantami czuje sie jak traktowany jak idiota - prosze o wyjasnienie lub kontakt.

28-03-2024
Re.: Zablokowany dostep

kuriozum mialem dzis to samo - jak sie skonczyla twoja sytuacja?

28-03-2024
zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

Witam - dziś otrzymalem sms o tresci "wykryslismy podejrzane transakcje dlatego tymczasowo zablokowalismy bankowosc internetowa, skontaktuj sie z infolinia". Po kontakcie z infolinia otrzymalem inform

...

28-03-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy