Konta osobiste i firmowe

Odpowiedz

Zmiana konta Direckt na Komfort

Witam chciałbym sie dowiedzieć o zamianę konta jak w temacie, do konta jest ustalony pełnomocnik, czy to pełnomocnictwo wygaśnie, czy pełnomocnika można zrobić współwłaścicielem jeśli nie wygaśnie pełnomocnictwo, czy ze zmianą konta wiąże się wymiana kart do konta, czy jeśli pełnomocnik zostałby współwłaścicielem czy wymieniona mu będzie karta i czy trzeba się będzie starać od nowa o dostęp przez internet, czy w/w operacje można wykonać przez internet, czy tylko w oddziale?

Odpowiedz
0 Lajków
j3ryw
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
4
03-01-2016
Wiadomość 1 z 4 (14 376 wyświetleń)

Re.: Zmiana konta Direckt na Komfort

@j3ryw Jeżeli zmienisz konto Direct na konto Komfort to pełnomocnictwo nie wygaśnie. Możesz też wtedy pełnomocnika ustanowić współwłaścicielem do konta. Wymaga to Waszej wspólnej wizyty w oddziale naszego banku. W obu przypadkach nadal będzie aktywna karta płatnicza oraz dostęp do bankowości internetowej.

Typ rachunku (z konta Direct na konto Komfort) możesz zmienić za pośrednictwem ING BankOnLine: Rachunki -> opcje -> Zmień typ rachunku.





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
773
171
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (14 310 wyświetleń)

Re.: Zmiana konta Direckt na Komfort

Czy ta sama funkcjonalność, "Zmień typ rachunku" jest w nowym systemie czy trzeba skorzystać jeszcze ze starej wersji?

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 3 z 4 (12 992 wyświetleń)

Re.: Zmiana konta Direckt na Komfort

@Konto usunięte Obecnie możliwość zmiany typu rachunku dostępna jest tylko w ING BankOnLine czyli poprzedniej wersji systemu. W Moim ING wprowadzimy ją później.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 4 z 4 (12 918 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy