26-04-2016 22:29
Dobry wieczór,
w portalu widnieje informacja (wraz z filmiekiem), że założenie konta trwa 5 min, można je otworzyć przez Internet itd. itp. Kiedy przychodzi co do czego (tzn. po podaniu swoich danych), pojawia się komunikat, że trzeba czekać aż konsultant oddzwoni z banku. Czekam, czekam (już któryś dzień) i nic (!). A miało być prosto i szybko... Czy da się otworzyć konto bez wizyty w placówce?
Pozdrawiam
27-04-2016 20:26
Chciałabym pomóc i to sprawdzić, ale poprzez forum nie mam takiej możliwości.
Proszę o kontakt telefoniczny z nami - 32 357 00 69 i sprawdzimy to podczas rozmowy.
Jeśli pojawił się formularz z informacją, że oddzwonimy to jest on dostępny zazwyczaj w sytuacji, kiedy ktoś już był wcześniej naszym klientem. Trudno mi się jednoznacznie odnieść poprzez forum, dlatego skontaktuj się z nami.
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
21 | |
10 | |
8 | |
7 | |
6 |