26-04-2016 22:29
Dobry wieczór,
w portalu widnieje informacja (wraz z filmiekiem), że założenie konta trwa 5 min, można je otworzyć przez Internet itd. itp. Kiedy przychodzi co do czego (tzn. po podaniu swoich danych), pojawia się komunikat, że trzeba czekać aż konsultant oddzwoni z banku. Czekam, czekam (już któryś dzień) i nic (!). A miało być prosto i szybko... Czy da się otworzyć konto bez wizyty w placówce?
Pozdrawiam
27-04-2016 20:26
Chciałabym pomóc i to sprawdzić, ale poprzez forum nie mam takiej możliwości.
Proszę o kontakt telefoniczny z nami - 32 357 00 69 i sprawdzimy to podczas rozmowy.
Jeśli pojawił się formularz z informacją, że oddzwonimy to jest on dostępny zazwyczaj w sytuacji, kiedy ktoś już był wcześniej naszym klientem. Trudno mi się jednoznacznie odnieść poprzez forum, dlatego skontaktuj się z nami.
Pełnomocnictwo musi być sporządzone w formie pisemnej z podpisem mocodawcy potwierdzonym przez notariusza albo w formie aktu notarialnego. W przypadku, gdy dokument pełnomocnictwa sporządzony jest za
... 23-04-2024Jeśli doładowujesz konto w PLN, korzystając z karty, to nie pobierzemy prowizji. Jednak w przypadku, gdy robisz przelew w PLN, na konto w banku zagranicznym, pobierzemy 40 zł. Tylko przelewy w euro, d
... 22-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
21 | |
10 | |
8 | |
7 | |
6 |