10-09-2018 16:55
Witam wszystkich!
Wysyłałem do banku wiadomość przez bankowość internetową w drugie połowie sierpnia, nie dostałem odpowiedzi. Następnie napisałem kolejną używając opcji odpowiedź. Dalej bez odpowiedzi od banku.
Gry chciałem się przejść do innej sekcji wyskoczył komunikat: "
Ta wiadomość nie zostanie zachowana ani wysłana do banku. Czy na pewno chcesz opuścić tą zakładkę?"
Czy u Was te wiadomości dochodzą?
Pozdrowienia
11-09-2018 17:24
Wiadomości przez Moje ING są dostarczane prawidłowo - nie mieliśmy zgłoszeń w tym temacie. Proszę, napisz do nas na czacie po zalogowaniu do Mojego ING lub zadzwoń na naszą całodobową infolinię: 32 357 00 69. Będziemy mogli to dla Ciebie sprawdzić i odpowiedzieć na Twoje pytanie
12-09-2018 20:52
Dziękuję, wczoraj dostałem odpowiedź od Banku na swoje zapytanie.
Pozdrowienia!
Czyli tak samo potwierdzacie to co pisałem wcześniej, nic tylko piszecie o algorytmie który z bezpieczeństwem nie ma nic wspólnego. Jesteście jedynym bankiem w PL który umożliwia wysłanie przelewu bez
... 28-03-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
22 | |
10 | |
8 | |
7 | |
6 |