Konta osobiste i firmowe

Odpowiedz

Wiadomości przez bankowość internetową

Witam wszystkich!

 

Wysyłałem do banku wiadomość przez bankowość internetową w drugie połowie sierpnia, nie dostałem odpowiedzi. Następnie napisałem kolejną używając opcji odpowiedź. Dalej bez odpowiedzi od banku.

Gry chciałem się przejść do innej sekcji wyskoczył komunikat: "

Ta wiadomość nie zostanie zachowana ani wysłana do banku. Czy na pewno chcesz opuścić tą zakładkę?"

 

Czy u Was te wiadomości dochodzą?

 

Pozdrowienia

Odpowiedz
0 Lajków
matt2009
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
10-09-2018
Wiadomość 1 z 3 (3 550 wyświetleń)

Re: Wiadomości przez bankowość internetową

Wiadomości przez Moje ING są dostarczane prawidłowo - nie mieliśmy zgłoszeń w tym temacie. Proszę, napisz do nas na czacie po zalogowaniu do Mojego ING lub zadzwoń na naszą całodobową infolinię: 32 357 00 69. Będziemy mogli to dla Ciebie sprawdzić i odpowiedzieć na Twoje pytanie Emotikon: Szczęśliwy


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Moderator
Moderator icon
426
93
12-04-2017
Wiadomość 2 z 3 (3 498 wyświetleń)

Re: Wiadomości przez bankowość internetową

Dziękuję, wczoraj dostałem odpowiedź od Banku na swoje zapytanie.

Pozdrowienia!

Odpowiedz
0 Lajków
matt2009
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
10-09-2018
Wiadomość 3 z 3 (3 458 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Koszt przelewu z ING na konto karty REVOULT

Jeśli doładowujesz konto w PLN, korzystając z karty, to nie pobierzemy prowizji. Jednak w przypadku, gdy robisz przelew w PLN, na konto w banku zagranicznym, pobierzemy 40 zł. Tylko przelewy w euro, d

...

22-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

My pierwsze zaświadczenia mieliśmy z lutego i jak tylko wiedzieliśmy, że nie zmieścimy się w 2 miesiącach, wzięliśmy nowe. Wydaje mi się, że osoby które składają wniosek bezpośrednio do banku szybciej...

22-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Mam nawet screeny i maile do naszego doradcy, bo wysyłam mu statusy jak tylko coś się zmieni. Więc niestety status „mamy już wszystko” może zmienić się na „czekamy na brakujące dokumenty”… I tak never...

22-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy