25-07-2017 16:07
kilka dni temu żałożyłem konto direct w związku z podpisywaniem umowy o kredyt hipoteczny w ING. Przy zakładaniu konta dowiedziałem się, że aby nie ponosić opłat za kartę do tego konta, muszę złożyć jeszcze jedną wizytę w oddziale banku w celu dezaktywowania tej karty.
Po kilku dniach od założenia konta i podpisania umowy hipotecznej przyszła moja nowa karta. zadzwoniłem na infolinię ING i dopytałem, czy oby na pewno, aby z niej nie korzystać, muszę udać się do Oddziału banku. Usłyszałem, że tak i że w mojej obecności pracownik banku zniszczy tę kartę.
Udałem się więc do jednego z Oddziałów z moją nieaktywowaną jeszcze kartą, miła Pani kazała mi usiąść do firmowego komputera i zalogować się na swoje konto. Spytałem, czy może wystarczy moja aplikacja mobilna. Okazało się, że tak. Zalogowałem się, zostałem przeprowadzony do polecenia "Zastrzeż Kartę" i usłyszałem, że to wszystko. Potwierdziłem kodem PIN. Zapytałem, czy jest pewna, że wszystko będzie grało i że nie będę musiał nic więcej robić, usłyszałem, że wszystko jest w porządku i że za tę kartę nie będę ponosił już żadnych opłat.
Jestem trochę zmieszany dwiema sprzecznymi informacjami, które otrzymałem. Czy ktoś mógłby się wypowiedzieć?
Czy nie będzie tak, ze poniosę jakieś koszty teraz lub w przyszłości?
Z góry dziękuję.
26-07-2017 15:25
Zamknięcie karty do konta powinno zostać wykonane bezpośrednio w oddziale banku przez naszego pracownika. Ciężko nam się odnieść do tego dlaczego doradca w oddziale zaproponował zastrzeżenie karty zamiast jej zamknięcia. Zastrzeżenie powinno nastąpić w momencie kradzieży lub zagubienia karty przez klienta, natomiast zamknięcie w przypadku dobrowolnej rezygnacji z karty przez jej właściciela. Oczywiście pomimo zastrzeżenia karty nie będziemy pobierali za nią opłaty.
Szanowna Pani Magdaleno, to nie jest odpowiedź na moje pytanie - wszystko w odpowiedzi znam ponieważ sprawnie poruszam się po aplikacji oraz opisach kredytów. Pracownicy na infolinii nie wiedzą jak ro
... 20-04-2024Wyśle prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia Twojego zgłoszenia do odpowiedniego działu.
20-04-2024Cześć,
miło mi, że masz pozytywne doświadczenia związane z naszym bankiem
Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku.
Na kontakt z naszym specjalistą możesz
... 20-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
21 | |
10 | |
8 | |
7 | |
6 |