15-05-2018 16:41 | Edytowano: 15-05-2018 16:43
Witam,
dziś koleżanka koło godziny 13 wykonała transakcję na moje konto. Obie mamy konto w ING, do teraz nie mam pieniędzy na koncie. Wysłała mi potwierdzenie przelewu itd ale pieniędzy nadal brak. Dodam, że wszystkie dane są poprawne
15-05-2018 17:21
Wydaje mi się że potwierdzenie jest podrobione. Porównałam teraz z innymi potwierdzeniami i to co otrzymałam, ma pogrubioną czcionkę i literówkę (transakcii) ? Spójrzcie tylko swoim okiem... Bardzo jej zależało, aby towar wysłać jeszcze dzisiaj. DOdatkowo, wysłała tylko screena a nie pdf.
15-05-2018 17:28
@agste9 Rzeczywiście jest to podejrzane, ponieważ jeżeli obie macie konta w ING i nie masz zajęcia egzekucyjnego to przelew byłby na Twoim koncie chwilę później. Poza tym potwierdzenie, które wysłałaś ma rozszerzenie .jpg . Nasze potwierdzenia są zawsze generowane jako .pdf . To może świadczyć o tym, że ktoś wprowadza Cię w błąd.
15-05-2018 17:33
16-05-2018 17:53
Cieszymy się, że nietypowy wygląd potwierdzenia przelewu zwrócił Twoją uwagę. Ze względu bezpieczeństwa, najlepiej nie przekazywać produktu przed otrzymaniem przelewu. Sprawę możesz zgłosić nam w wiadomości w Moim ING, jak i odpowiednim organom ścigania.
Pełnomocnictwo musi być sporządzone w formie pisemnej z podpisem mocodawcy potwierdzonym przez notariusza albo w formie aktu notarialnego. W przypadku, gdy dokument pełnomocnictwa sporządzony jest za
... 23-04-2024Jeśli doładowujesz konto w PLN, korzystając z karty, to nie pobierzemy prowizji. Jednak w przypadku, gdy robisz przelew w PLN, na konto w banku zagranicznym, pobierzemy 40 zł. Tylko przelewy w euro, d
... 22-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
21 | |
10 | |
8 | |
7 | |
6 |