Konta osobiste i firmowe

Odpowiedz

Problem z interpretacja swoich regulaminów przez pracowników Banku.

Nie rozumiem co sie stało z pracownikami ING ale od 3lat poziom merytoryczny osiąga dna.Kolejny raz zwracam sie z zapytaniem (teraz dotyczyło wypłaty premii za polecenie konta) i ten sam skutek.Pracownicy twierdza, ze po spełnieniu warunków promocji moim i zony  w grudniu ,Bank ma czas wypłaty do 25 kwietnia.Nie przekonuje ich, że w poprzednich analogicznych promocjach bank wypłacał w następnym miesiącu po spełnieniu warunków a wiec ma czas do 25 stycznia (,, wyplata do 25-go dnia m-ca, od stycznia do kwietnia 2019r.).Więc jeśli po 25 stycznia złożę reklamacje odpowiedz będzie oczywista, dopiero po 3 odwołaniu sprawa sie zajmie kompetentna osoba ale chyba to nie na tym ma polegać , prawda?

 

Odpowiedz
0 Lajków
Robert2
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
0
23-01-2019
Wiadomość 1 z 6 (4 955 wyświetleń)

Re.: Problem z interpretacja swoich regulaminów przez pracowników Banku.

Witam

Z regulaminu jasno wynika ze promocja trwała od 11 czerwca 2018r. do 11 grudnia 2018r. a wypłata nagród będzie realizowania od stycznia do kwietnia w każdym z miesięcy do 25 dnia danego miesiąca a wiec z regulaminu jasno wynika ze wszyscy klienci którzy spełnili warunki promocji otrzymają swoje nagrody w okresie od  początku stycznia do 25 kwietnia 2019r. wiec w tej sytuacji pracownicy banku odpowiedzieli Panu zgodnie z regulaminem. A co do poprzedniej edycji promocji każda z edycji może się od siebie różnić .


Jeśli uważasz moją odpowiedz za pomocną proszę o Lajka 👍🏻 bo to zawsze motywuje do pomocy z Góry dziękuję 😉

K_S
K_S
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
53
14
11-09-2018
Wiadomość 2 z 6 (4 917 wyświetleń)

Re.: Problem z interpretacja swoich regulaminów przez pracowników Banku.

Ta odpowiedz tylko szkodzi a nie pomaga. Przecież napisałem wyraźnie ze poprzednie analogiczne (a więc te same zapisy).Jesli Bank by chciał do 25 kwietnia to taki zapis byłby, prawda?A dlaczego nie miedzy 26 dniem a 30tym dniem mca nie płaca? Emotikon: Mrugający)

Odpowiedz
0 Lajków
Robert2
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
0
23-01-2019
Wiadomość 3 z 6 (4 879 wyświetleń)

Re.: Problem z interpretacja swoich regulaminów przez pracowników Banku.

Czytałeś regulamin ??  ponieważ do 25 dnia każdego miesiąca masz okres rozliczeniowy w Banku ING widzę ze trzeba było by się trochę zagłębić w regulaminy.

Odpowiedz
0 Lajków
K_S
K_S
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
53
14
11-09-2018
Wiadomość 4 z 6 (4 876 wyświetleń)

Re.: Problem z interpretacja swoich regulaminów przez pracowników Banku.

Przepraszam ale w regulaminie promocji nic nie zauważyłem nic na temat okresu rozliczeniowego.Co ma okres rozliczeniowy do wypłaty premii jeśli ma byc wypłacana w dowolnym okresie max do 25 kwietnia?!?Ponadto od 20 lat wiadomo mi ze okres rozliczeniowy jest miedzy 29 a 28 dniem m-ca ,cos sie ostatnio zmienilo? Emotikon: Mrugający))
Odpowiedz
0 Lajków
Robert2
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
0
23-01-2019
Wiadomość 5 z 6 (4 864 wyświetleń)

Re.: Problem z interpretacja swoich regulaminów przez pracowników Banku.

Zamykam temat.Premie wpłacili dzisiaj, co potwierdza ze to ja miałem racje. Jesli macie jakieś problemy, to polecam blogi finansowe bo sami widzicie jaki tu jest poziom fachowców.
Odpowiedz
0 Lajków
Robert2
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
0
23-01-2019
Wiadomość 6 z 6 (4 804 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Koszt przelewu z ING na konto karty REVOULT

Jeśli doładowujesz konto w PLN, korzystając z karty, to nie pobierzemy prowizji. Jednak w przypadku, gdy robisz przelew w PLN, na konto w banku zagranicznym, pobierzemy 40 zł. Tylko przelewy w euro, d

...

22-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

My pierwsze zaświadczenia mieliśmy z lutego i jak tylko wiedzieliśmy, że nie zmieścimy się w 2 miesiącach, wzięliśmy nowe. Wydaje mi się, że osoby które składają wniosek bezpośrednio do banku szybciej...

22-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Mam nawet screeny i maile do naszego doradcy, bo wysyłam mu statusy jak tylko coś się zmieni. Więc niestety status „mamy już wszystko” może zmienić się na „czekamy na brakujące dokumenty”… I tak never...

22-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy