Konta osobiste i firmowe

Odpowiedz

Potwierdzenie danych osobowych.

Przy sprawdzaniu ofert ING wyskakuje komunikat "potwierdź swoje dane". Przechodząc do sekcji dane osobowe wypelniam wszystkie pola (łącznie z tymi odnosnie rezydencji w Stanach i innych państwach), wszystko wydaje się w porządku natomiast próbując zaakceptować wszystkie informacje przyciskiem "DALEJ" wydaje się on byc nieaktywny. Nic się nie dzieje po naciśnięciu, nie przychodzi żaden sms, nie ma żadnych komunikatów, po prostu podświetla sie po kliknięciu i tyle, jest jakby martwy. Nie wiem, czy ja cos robię źle, czy coś jest nie tak z samą stroną (sprawdzałam na kilku różnych przegladarkach).
Odpowiedz
0 Lajków
ploszi
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
20-08-2017
Wiadomość 1 z 2 (3 593 wyświetleń)

Re.: Potwierdzenie danych osobowych.

Chciałabym pomóc, ale przez społeczność nie mamy wglądu do Twoich danych. Skontaktuj się z naszą infolinią - 32 357 00 69, pokierujemy Cię podczas rozmowy i to zweryfikujemy z danymi dostępnymi u nas. Być może brakuje jakiejś informacji, np. przedrostka 48 przed numerem telefonu.



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (3 556 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Nowe konta w ING

A kiedy jakaś sensowna opcja na płacenie kartą w walutach obcych?

28-03-2024
Re: Kupno biletów przez CarPlay - czy to żart

Czyli dobrze rozumiem? W końcu przyznaliście, że Wasz sposób wprowadzenia obsługi CarPlay jest obecnie całkowicie bezużyteczny?

28-03-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy