Odpowiedz

Pełnomocnik

Witam! UStanowiłam mojego męża pełnomocnikiem do mojego konta. (zrobiłam to przez internet w bankowosci internetowej), i czy dostep do mojego konta w jego aplikacji mozna tylko ustanowic poprzez wizyte w banku ? CZy nie powinien dostep mojego konta pojawic sie automatycznie w jego aplikacji?

Odpowiedz
0 Lajków
kamienna1991
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
07-01-2017
Wiadomość 1 z 2 (10 344 wyświetleń)

Re.: Pełnomocnik

Twój mąż, jako pełnomocnik, powinien widzieć te konto zarówno w pełnej wersji bankowości internetowej, jak również w aplikacji mobilnej. Jeżeli jest inaczej to prosimy o kontakt z nami przez telefon: 32 357 00 69/ 801 222 222.





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
770
171
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (10 296 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Warunki polisy ubezpieczeniowej nieruchomości

,"Wymóg ubezpieczenia od powodzi dotyczy umów podpisanych od 12 marca 2023 r. - potrzeba zapewnienia zabezpieczenia ryzyka powodzi "

Ale jakich umów? Kredytowych? Ubezpieczeniowych?

Co znaczy "stare" um...

19-03-2024
Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Kolejna aktualizacja i 0 poprawionych błędów. Wklejam jeszcze raz listę problemów, dopóki nie dostaną naprawione:

1. Dalej są ***iane reklamy przed produktami, które posiadam
2. Gdy mam tylko jedno kont...

18-03-2024
Konieczność ponownej aktywacji aplikacji

Witam,

 

Przez dłuższy czas nie używałem aplikacji, ale mało przezornie ją zaktualizowałem, po czym nie mogę się normalnie zalogować.

Po włączeniu apki jedyne opcje do wyboru to:

1. Aktywuj aplikację,

2. Z

...

18-03-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy