Płatności

Odpowiedz

Płatność kartą VISA za granicą (UK)

Witam

 

Podłączyłem dzisiaj konto walutowe w GBP pod swoją kartę VISA, przelałem na nie kwotę 70 GBP. Transakcja została zrealizowana bo widzę u siebie na koncie podpięte "ROR w Walucie". Poszedłem wykonać płatność bezgotówkową do sklepu, zapłaciłem 43,98 GBP, przychodzę do domu sprawdzam konto a pieniądzę pobrało mi z konta z wykłego o co chodzi?  Wyczytałem że przecież ma to pobierać automatycznie jeśli sa środki na walutowym. Teraz zostało mi niepotrzebne 70 gbp na walutowym i jak bym chciał je przelać z powrotem to tylko stracę ponad 20 zł przez kurs.

 

Dlaczego to nie działa?

Pozdrawiam

 

Odpowiedz
0 Lajków
kyjoz18
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
13-06-2017
Wiadomość 1 z 3 (11 344 wyświetleń)

Re.: Płatność kartą VISA za granicą (UK)

Aby sprawdzić przebieg transakcji prosimy napisz do nas przez swoją bankowość internetową (Wiadomości -> Napisz wiadomość).

Warto pamiętać, że niektóre bankomaty oraz terminale płatnicze oferują możliwość wybrania opcji o nazwie Dynamic Currency Conversion. Pozwala ona na wykonanie transakcji w walucie kraju, w którym wydana jest karta, czyli np. w PLN. Dlatego też, jeśli chcemy zapłacić kartą bezpośrednio z konta walutowego należy tę opcję pominąć – w przeciwnym razie płatność rozliczona zostanie na koncie osobistym w PLN.





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
773
171
04-09-2015
Wiadomość 2 z 3 (11 295 wyświetleń)

Re.: Płatność kartą VISA za granicą (UK)

No tak, ale mowa w informacjach jest, że po ustawieniu karty i dodaniu jej do konta GBP, przy transakcji karta sama rozpozna, z którego rachunku ma być realizowana transakcja (według waluty). Przykład opisanego problemu wskazuje, że tak nie jest.

Informacje o Dynamic Currency Conversion wyczytałem dopiero tutaj.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 3 z 3 (11 119 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy