26-03-2017 18:18
2 tygodnie temu złożyłam przez internet wniosek o otwarcie konta. Otrzymałam na maila wzory dokumentów. W ciągu 2-3 dni roboczych miał zjawić się kurier z umową. Jednak do tej pory nie widać ani kuriera, ani żadnej informacji z banku. I od razu zaznaczam, że nie posiadam w tym banku innych kont czy pełnomocnictw, co mogłoby skutkować negatywną weryfikacją.
27-03-2017 16:51
Chciałbym to dla Ciebie wyjaśnić, natomiast przez nasze forum nie mam żadnego dostępu do danych w naszym systemie. Jeżeli otrzymałaś maila zwrotnego z wzorami dokumentów to rzeczywiście powinno to skutkować wizytą kuriera pod wskazanym przez Ciebie adresem. Proszę skontaktuj się z nami pod numerem 32 357 00 69. Nasi doradcy sprawdzą co może być powodem tej sytuacji.
Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
21 | |
10 | |
8 | |
7 | |
6 |