07-06-2019 11:50
17-06-2019 12:56
Po likwidacji oddziału w którym zakładałeś konto, Twoje rachunki są automatycznie przypisywane do regionu.
Rozumiem, że ta sytuacja nie jest dla Ciebie komfortowa, dlatego proszę prześlij nam swoją wiadomość w bankowości internetowej Moje ING - zakładka Wiadomości lub Czat (w prawym dolnym rogu). Będziemy mieli tam możliwość dokładnego wyjaśnienia Twojej sprawy.
07-07-2019 12:20
Pytanie dodatkowe.
Do załatwienia jakiej sprawy, potrzebna jest klientowi taka informacja?
Z tego co mi wiadomo nikt nie odwołuje się już do adresów oddziałów w dokumentacji.
08-07-2019 12:26 | Edytowano: 08-07-2019 12:27
Obecnie z konta można korzystać w każdym oddziale naszego banku w Polsce 😊
To, gdzie zostało założone( w jakiej miejscowości, w którym oddziale) nie ma znaczenia przy codziennej obsłudze.
Dlatego trudno odpowiedzieć mi na pytanie, do czego mogłaby być klientowi taka informacja potrzebna 🤔😉
08-07-2019 12:32
08-07-2019 12:37
Jak wspomniałeś - jest to rzadko spotykana praktyka 😊
Można wtedy przykładowo podać adres naszej centrali.
Zawsze jednak warto spytać- jak wiadomo, kto pyta.... 😉
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
21 | |
10 | |
8 | |
7 | |
6 |