26-03-2017 18:28
Witam wszystkich
Jak w temacie zakladajac konto zle wpisalam adres e-mail jak to zmienic ? Czy musze potwierdzic przez e-mail załozenie konta?
27-03-2017 18:21 | Edytowano: 27-03-2017 18:22
Nie musisz potwierdzać założenia konta w naszym banku przez podany adres poczty elektronicznej . Mimo to jest on bardzo ważny w całym procesie. Na ten adres po potwierdzeniu Twojej tożsamości przez kuriera wysyłamy maila z umową i danymi potrzebnymi do aktywacji bankowości elektronicznej. Skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 69. Nasi doradcy sprawdzą czy adres rzeczywiście jest błędny. Jeżeli zajdzie taka konieczność to przyjmą również od Ciebie zgłoszenie reklamacyjne.
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
21 | |
10 | |
8 | |
7 | |
6 |