10-10-2017 12:04 | Edytowano: 10-10-2017 12:05
Witam,
poproszę o informację jakie jest podejście banku w sytuacji, kiedy:
- na 9 października przewidziany był termin spłaty karty kredytowej,
- 9 października padł system ing wobec czego nie byłem w stanie zasilić konta osobistego środkami, które znajdowały się na OKO.
- środki zostały przelane za konto osobiste 9 października wieczorem, ale otrzymałem komunikat, ich braku i braku automatycznej spłaty.
Co w związku z tym powinienem zrobić? Czekać na pobranie? Spłacić samodzielnie? Co z odsetkami?
10-10-2017 12:37
W opisanej sytuacji spłaty należy dokonać samodzielnie. Z kolei odsetki są naliczane raz w miesiącu kiedy generujemy zestawienie.
Jeśli takie odsetki zostaną naliczone to prosimy o zgłoszenie reklamacji. W opisie reklamacji napisz nam, że nie mogłeś spłacić swojej karty z powodu awarii bankowości internetowej.
Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
21 | |
10 | |
8 | |
7 | |
6 |