Konta osobiste i firmowe

Odpowiedz

Na co zwracacie uwagę wybierając konto?

Na co zwracacie uwagę wybierając swoje pierwsze czy kolejne konto? Podzielcie się swoimi doświadczeniami.

---
Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
JoannaZ
Menedżer społeczności
Menedżer społeczności icon
172
135
10-08-2015
Wiadomość 1 z 6 (9 706 wyświetleń)

Re.: Na co zwracacie uwagę wybierając konto?

Dla mnie przy pierwszym kontakcie przy wyborze konta kolejnego jest przede wszystkim bezpieczeństwo IT dostępu do banku, przejrzystość i funkcjonalność aplikacji dostępuEmotikon: Szczęśliwy

Potem wszystkie inne: np. prowizja od wypła gotówki lub liczba kart

Keicam
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
126
61
13-11-2015
Wiadomość 2 z 6 (9 591 wyświetleń)

Re.: Na co zwracacie uwagę wybierając konto?

szybkość działania. nie che mi sie czekać na "formalności"

Odpowiedz
0 Lajków
Ftscanady
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
2
0
20-11-2015
Wiadomość 3 z 6 (9 419 wyświetleń)

Re.: Na co zwracacie uwagę wybierając konto?

1. Koszty "bycia w banku" - opłata za konto, za przelewy, za kartę (wydanie, obsługa, odnowienie)

2. Jakość aplikacji internetowej - funkcjonalność, wygoda korzystania

3. Brak agresywności marketingowej

4. Brak (lub minimum) warunków "jak coś zrobisz, to coś dostaniesz" (np. zwrot opłat za kartę, "warunek aktywności" itp. idiotyzmy)

Odpowiedz
0 Lajków
Saszka
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
14
16
30-11-2015
Wiadomość 4 z 6 (9 154 wyświetleń)

Re.: Na co zwracacie uwagę wybierając konto?

Na system transakcyjny. Jak się sporo pracuje (nad przelewami) to szybki i intuicyjny system to podstawa (+ wersja mobilna). Warto sprawdzić lub popytać zanim się założy konto.
solooh
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
1
2
29-10-2015
Wiadomość 5 z 6 (8 924 wyświetleń)

Re.: Na co zwracacie uwagę wybierając konto?

Ja, zakładając konto w banku, przede wszystkim zwracałem uwagę na opłaty za kartę do konta, wiadomo - im mniejsza opłata oraz kwota potrzebna do jej uniknięcia tym lepiej.
Po drugie - bardzo ważne było dla mnie również podejście do klienta. Miła i fachowa obsługa to podstawa.
Jako, że często korzystam z bankowości internetowej i aplikacji mobilnej, niesamowicie istotna była także wspomniana już intuicyjność systemu transakcji.

Odpowiedz
0 Lajków
jedzbo
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
23-11-2015
Wiadomość 6 z 6 (8 328 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy