Odpowiedz

Minusowy stan konta

Witam,

 

ostatnio kilka razy płaciłam kartą, były na to blokady. Pieniądze zostały ściągnięte z konta. dziś, gdy się zalogowałam na moim koncie jest prawie - 130 zł. Blokady zostały ściągnięte chyba 2 razy. Dodam, że to nie pierwszy raz w moim przypadku. Gdy za pierwszym razem dzwoniłam na infolinię to mi powiedziano, że takie coś jest normalne... Dla mnie być stratną o 130 zł to bardzo dużo. 

Proszę o pilne wyjaśnienie tej sytuacji! 

Zastanawiam się również bardzo poważnie nad zmianą banku, bo takie coś to już przesada.

Odpowiedz
0 Lajków
jolka2018
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
1
23-05-2016
Wiadomość 1 z 9 (9 580 wyświetleń)

Re.: Minusowy stan konta

Jesteśmy w trakcie zdejmowania podwójnych blokad. Prosimy o cierpliwość i przepraszamy za powstałe utrudnienia.



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 2 z 9 (9 564 wyświetleń)

Re.: Minusowy stan konta

Będę żądać od was rekompensaty finansowej, bo przez Wasz bank najadłam się wstydu chcąc zapłacić za zakupy w sklepie kartą, dowiadując się jednocześnie, że nie mam żadnych środków finansowych na koncie. Proszę sprawdzić wszystkie moje blokady, bo już wcześniej została mi naliczona podwójna blokada.

Odpowiedz
0 Lajków
jolka2018
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
1
23-05-2016
Wiadomość 3 z 9 (9 536 wyświetleń)

Re.: Minusowy stan konta

I tak właśnie dziś ja miałem, gdyby nie ostatnie grosze w portfelu to bym dziś świecił oczkami w sklepie... Brak słów. Oczywiście nigdy nie dostaniemy za to rekompensaty...
Odpowiedz
0 Lajków
Ziomekzx9r
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
03-04-2017
Wiadomość 4 z 9 (9 518 wyświetleń)

Re.: Minusowy stan konta

@jolka2018 @Ziomekzx9r Przykro mi, że taka sytuacja Was spotkała. Robimy wszystko co w swojej mocy by jak najszybciej pościągać te blokady. Do końca tego dnia powinniśmy ściągnać wszystkie podwójne blokady.
Prośbę o rekompensatę możecie uwzględnić w reklamacji.



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 5 z 9 (9 509 wyświetleń)

Re.: Minusowy stan konta

Ja dzisiaj miałem identyczną sytuację. W weekend płaciłem kartą kilka razy i dzisiaj wszystko podwójnie zostało pobrane. Z tego co widzę, to blokady powoli są zdejmowane. Nie wspomnę już o próbie kontkatu z infolinią - wszyscy konsulatanci są zajęci i urwanie połączenia. Pozostawiam to bez komentarza. 

Odpowiedz
0 Lajków
Lucs
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
03-04-2017
Wiadomość 6 z 9 (9 499 wyświetleń)

Re.: Minusowy stan konta

U mnie na koncie to samo....co chwilę inna kwota, za niektóre transakcje policzono podwójnie....co się dzieje?

Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaK
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
03-04-2017
Wiadomość 7 z 9 (9 482 wyświetleń)

Re.: Minusowy stan konta

To co się dzieje to przechodzi jakiekolwiek pojęcie. Nie można było przez cały weekend zalogować się na bankowość internetową. Transakcje kartą naliczane podwójnie, w konswkwencji czego dzisiaj byłem mocno na minusie. Nie mogłem uregulować swoich zobowiązań a i miłą niespodziankę miałem na stacji benzynowej kiedy okazało się że na koncie brak środków. Świeciłem oczami przed obsługą stacji benzynowej i musiałem tatę ściągać z pracy z drugiego końca miasta, żeby uregulował należność. Śmiech na sali co się wyprawia z tym nowym systemem bankowości internetowej. Jestem klientem ING od 15'tu lat i nigdy z wcześniejszym systemem nie miałem problemu (wszystko szybko, sprawnie i przejrzyście). Nie uszczęśliwiajcie ludzi tym nowym gniotem na siłę !!!!!!! Zastanawiam się poważnie nad zmianą banku, bo mam wątpliwości co do bezpieczeństwa swoich oszczędności!!!

Odpowiedz
0 Lajków
sema
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
03-04-2017
Wiadomość 8 z 9 (9 457 wyświetleń)

Re.: Minusowy stan konta


sema pisze:

To co się dzieje to przechodzi jakiekolwiek pojęcie. Nie można było przez cały weekend zalogować się na bankowość internetową. Transakcje kartą naliczane podwójnie, w konswkwencji czego dzisiaj byłem mocno na minusie. Nie mogłem uregulować swoich zobowiązań a i miłą niespodziankę miałem na stacji benzynowej kiedy okazało się że na koncie brak środków. Świeciłem oczami przed obsługą stacji benzynowej i musiałem tatę ściągać z pracy z drugiego końca miasta, żeby uregulował należność. Śmiech na sali co się wyprawia z tym nowym systemem bankowości internetowej. Jestem klientem ING od 15'tu lat i nigdy z wcześniejszym systemem nie miałem problemu (wszystko szybko, sprawnie i przejrzyście). Nie uszczęśliwiajcie ludzi tym nowym gniotem na siłę !!!!!!! Zastanawiam się poważnie nad zmianą banku, bo mam wątpliwości co do bezpieczeństwa swoich oszczędności!!!


@KarolinaK Otrzymaliśmy informację o podwójnych blokadach na transakcje kartą. Blokady są zdejmowane na bieżąco.

@sema Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Dzisiaj wszystkie blokady powinny być już zdjęte.



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 9 z 9 (9 449 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Kredyt hipoteczny - czas oczekiwania na decyzję

Tak, wczoraj dostaliśmy informację o zakończonej analizie i wstępną decyzję. Ja śledzę wpisy o ich czasach procesowych i były zgodne ze stanem faktycznym. Dzisiaj nadal są wnioski z 4.03 - czas analiz...

28-03-2024
Re: Kupno biletów przez CarPlay - czy to żart

Przepraszamy za dłuższy czas odpowiedzi. Temat jest analizowany po naszej stronie. Damy znać jeśli wprowadzone będą zmiany w tym zakresie.

28-03-2024
Re.: Kredyt hipoteczny - czas oczekiwania na decyzję

Dzień dobry,

Czy ma już Pani decyzję?

Ja złożyłam wniosek 6.03, od 8.03 jest w analizie. Nie proszono mnie o dodatkowe dokumenty, miałam operat zewnętrzny, 19.03 ING sprawdzał mnie w BIK i nadal beż żad

...

28-03-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy