01-04-2019 23:22
02-04-2019 23:49
Dziękujemy za miłe słowa. My również polecamy nasze konto Direct
Tak jak wspomniałeś jest bezpłatne, podobnie jak nasza aplikacja. Możesz w niej aktywować płatności telefonem lub wykonywać transakcje za pomocą kodów BLIK Nasze konto, karta i aplikacja dają wiele możliwości. Zapraszam do aktywnego korzystania z naszych usług
15-04-2019 18:15
Jednym z warunków w najnowszej edycji promocji, jest wysłanie skanu dowodu osobistego?
16-04-2019 16:53
@Pomocny są regulacje które Bank musi stosować w związku z ustawą, bez wykonania skanu dokumentu, nie mamy możliwości nawiązania z Tobą relacji.
Uzasadnienie
Ustawa z dnia 1 marca 2018 r. (data wejścia w życie 13 lipiec 2018) o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu, w art. 34., paragrafie 4 o brzmieniu: „Instytucje obowiązane na potrzeby stosowania środków bezpieczeństwa finansowego mogą przetwarzać informacje zawarte w dokumentach tożsamości klienta i osoby upoważnionej do działania w jego imieniu oraz sporządzać ich kopie."
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
21 | |
10 | |
8 | |
7 | |
6 |