Odpowiedz

Konto Direct

Konto Direct - 0 zł za prowadzenie, darmowa aplikacja mobilna- polecam
Odpowiedz
0 Lajków
Ja1
Ja1
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
01-04-2019
Wiadomość 1 z 4 (3 448 wyświetleń)

Re: Konto Direct

Dziękujemy za miłe słowa. My również polecamy nasze konto Direct Emotikon: Szczęśliwy
Tak jak wspomniałeś jest bezpłatne, podobnie jak nasza aplikacja. Możesz w niej aktywować płatności telefonem lub wykonywać transakcje za pomocą kodów BLIK Emotikon: Szczęśliwy Nasze konto, karta i aplikacja dają wiele możliwości. Zapraszam do aktywnego korzystania z naszych usług Emotikon: Mrugający
 


***Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
DawidSz
Były moderator
Były moderator icon
225
47
26-11-2018
Wiadomość 2 z 4 (3 400 wyświetleń)

Re: Konto Direct

Jednym z warunków w najnowszej edycji promocji, jest wysłanie skanu dowodu osobistego?

Odpowiedz
0 Lajków
Pomocny
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
15-04-2019
Wiadomość 3 z 4 (3 205 wyświetleń)

Re: Konto Direct

@Pomocny są regulacje które Bank musi stosować w związku z ustawą, bez wykonania skanu dokumentu, nie mamy możliwości nawiązania z Tobą relacji.

Uzasadnienie 

Ustawa z dnia 1 marca 2018 r. (data wejścia w życie 13 lipiec 2018) o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu, w art. 34., paragrafie 4 o brzmieniu: „Instytucje obowiązane na potrzeby stosowania środków bezpieczeństwa finansowego mogą przetwarzać informacje zawarte w dokumentach tożsamości klienta i osoby upoważnionej do działania w jego imieniu oraz sporządzać ich kopie."

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 4 z 4 (3 156 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy