24-05-2019 11:42
Nie moge zrozumieć dlaczego konto internetowe Direct nie ma opcji zarządzania powiadomieniami SMS - i dlaczego mając takie konto trzeba iść do odddziału aby zmienić czy deaktywować usługe - jest to porażka dla tego typu konta - które powinno być całkowicie zarządzalne zdalnie.
Da się to jakoś zdeaktywować/wyłączyć zdalnie ?
25-05-2019 12:07 | Edytowano: 25-05-2019 12:12
Zamykamy serwis Halo Śląski, który jest powiązany z serwisem SMS. Dlatego nie przenieśliśmy serwisu SMS do Mojego ING. Z powiadomień sms możesz zrezygnować przez Halo Śląski pod numerem 800 10 20 30, 32 205 44 43 (po podaniu swojego numeru klienta Halo Śląski oraz kodu PIN) lub w oddziale na podstawie swojego dowodu osobistego.
Stawiamy na powiadomienia PUSH w aplikacji mobilnej. Możesz je włączyć w Moim ING mobile w Dane i ustawienia/Aplikacja mobilna/Powiadomienia PUSH/Zarządzaj. Tam będziesz mógł wybrać, do jakich kont i kart chciałbyś mieć powiadomienia o wpływach i obciążeniach. Ważne, żebyś powiadomienia włączył również w ustawieniach swojego telefonu. Jeżeli będziesz miał dostęp do internetu, to po transakcji dostaniesz powiadomienie.
25-05-2019 23:13
@MonikaC: Rozumiem, że stawiacie na powiadomienia PUSH. Ale kompletnie nie rozumiem braku możliwości ich personalizacji przez użytkownika. Bez tego jest to po prostu zwykły spam.
Gratuluję i bardzo dziękuje za informację
28-03-2024Niestety całe ING, tam gdzie nie trzeba to wielce dbają bezpieczeństwo, tak jak z tym CarPlay wymagającym odblokowania tel, albo jak aktywujesz U2F w aplikacji to każde uruchomienie aplikacji wymaga p
... 28-03-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
22 | |
10 | |
8 | |
7 | |
6 |